Goodskin labs 日夜明眸亮肌眼霜靠得住喎~

大家有無覺得如果瞓得唔好,
有好深黑眼圈嗰日看上去不單人憔悴左,
也老左好多!
所以有唔少女仔都認同如果只可以揀一種化妝品會首選遮暇膏!
當然我都唔例外!
不過有無唸過唔再靠遮遮掩掩,
而由根本解決佢呢?
Goodskin labs 的抗皺功效大家都有所聽聞啦,
原來去黑眼圈功效都頂瓜瓜㗎!
全新日夜明眸亮肌眼霜登場!


日夜明眸亮肌眼霜:共20g.售$430(莎莎獨家 )
調色日霜:性質輕潤,結合遮暇同時修護功能,含有革命性LumaBright獨特提亮配方,                     糅合了柔焦光學成 份,雲母及色素,即時亮化眼部肌膚。
水潤晚霜:滋潤及舒緩肌膚,為肌膚注入大量水分營養。革命性擊退黑眼圈的Fresh                           effects brightening complex 清新舒爽提亮複合物,由青梅精華、植物鞘氨醇                     及酵母精華組成,有效修補、重建及更生眼周肌膚。
                    強效組合中蘊含重要水分及多元勝肽,有助減淡皺紋,抵抗衰老現象。  

before use

使用方法好簡單:取適量於無名指推勻再輕按在眼下肌膚,慢慢印開即可!

( 看見model的dark circle eye示範,即可知道眼霜的即時效果!大家估下邊隻眼有搽,邊隻眼無未搽呢?當然model本身的黑眼圈都唔小料,看得出好明顯的分別啦!)

day cream


使用一次,
我覺得日霜有一定程度的遮瑕作用,
可能本身日霜都係呈肉色的關係,
所以我即時已經見到我個黑眼圈無咁覺眼,
仲好似係無咁下陷潻!
而日霜的質地感覺算挺身,
但易推開,容易吸收,都算清爽。
night cream



至於晚霜,
是白色的像布丁的質感,較厚身,
必須用手指尖的熱力先行溶化再搽上眼周的肌膚較好,
咁就會易啲推開,
但我都建議以按壓的方式較不易造成拉扯。
好在咁潤都無令我出油脂粒,值得一讚!
而且滋潤度咁高,應該都係淡紋好幫手!

about 10 days

持續使用,發覺黑眼圈真係有淡左小小喎,
因為用左兩個星期左右,
已經有看得見的分別,算好ok.
當然我夜瞓的不當行為係無間斷過啦!
連啲幼紋都有明顯淡左!
超開心呀!
話說之前我去了個長洲三日兩夜暴曬之旅,
啲眼紋多左一堆係眼底,鳴鳴鳴,
唔怪得長洲通街都曬緊 salt魚啦, 
因為真係好猛太陽架!
about 17 days



咁啱得咁着時,
收到sasa的邀請仲醒左呢個goodskin labs 的circleplex給我,
仲要work !而家差不多回復到未曬前!
今次算好彩!幾驚嗰一推紋從此跟著我!!!
唔怪得之紫外光係最毒的真係無錯架!
去黑眼圈同時減淡幼紋,
仲要無油脂粒的憂慮,
咁多好處,真係值得一試架!
想知更多,去莎莎睇下啦!莎莎獨家發售!

(今次係我試用後的分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的膚質才選購呀!)
“是次產品及資料由goodskin labs/sasa提供“
(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk


留言

熱門文章