來自意大利嘅Rilastil( 伊麗婷 )適合拒變熟齡肌的我

雖然韓流好似天兔咁強勁,
但係我對來佬貨依然好有興趣,
來自意大利嘅Rilastil( 伊麗婷 )以製藥的嚴謹精神和科研知識,
選用優質安全的原料而創製出來的醫學美容護膚品!
今次好開心可以試用到 Hydrotenseur serum.  


成份介紹一下:
褪皺成份(Calmosensin)
膠原促進(Collageneer)
醋酸鹽(tocopheryl Acetate)
透明質酸(Hyaluronic Acid)
糖酸(Lactobionic Acid)
蘆薈(Aloe)


pic

而且滴管形的設計用起來好方便,
容易拿捏精華的分量。
精華呈透明狀,
嗅起來無任何香料味或酒精味


pic

這樣應該對於很多人來說很討好,
不過我是來自香香國的,
所有嘢都喜歡香香的!
幸好精華雖不香卻不會難嗅。

pic

一般一泵就足夠搽勻全面及眼底,
無錯,係眼,
呢樣幾特別,
一支精華搽曬全面,好方便!
質地係黏黏地幾挺身,

pic

可能抗皺精華一般都會較濃,
但又唔算好杰,
因為都好易推,
而家年紀唔少了,
開始好鍾愛呢種好潤同抗皺的黏黏精華
( 換轉從前一定覺得笠),
而且呢個搽好小已經有厚敷的感覺!


pic

有一樣好特別的,
就是說明書都寫到明不好按摩太久,
要輕輕搽勻即可,
因為佢講到明精華會吸收得好快㗎!

pic


而搽完之後又真係覺得皮膚好飽滿喎,
大家可以看看我以下的實驗就明白曬!
話說有一天我瞓醒發現都面多左幾條「痕」,
就是嗰D瞓得太耐同一個post而造成的「痕」!


pic

當然細個就好快回復到,
因為膠原飽滿底層夠好,
而家,無半day都唔洗旨意退!
但是當我洗完面搽完呢隻精華之後
竟然撫平了好多,
幾乎脹番曬!
 咁當然我那次就唔係搽一般分量,
而是雙倍加有按摩㗎
(hehe,  嗰陣未睇說明書)
所以我覺得呢支精華嘅抗皺力係有啲料到!


pic

同埋感覺好快直達底層,
個效果係由底層脹番出來咁!
呢個價位($475/30ml  )有呢個效果算好買得過!


pic
見到額頭啲幼紋有明顯減淡的情況潻,

令我對呢個品牌的其他product都產生了探索的興趣呀!

大家想知更多可以去Meka美康看看!

(今次係我試用後的分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體膚質呀!)


電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

留言

熱門文章