讓手指甲也扮靚迎新歲~減價入手的Etude house大派用場

就黎新年,我喜歡手指甲都換上新年的春裝!就咁油紅色或粉紅色都好像有點單調吧?今次我加了一些點綴看起來特別一點。叫做有啲款,又容易做。之前都見過好多點波波點的做法,但波點點出來唔夠圓,所以無咁靚,始終我唔係專業的!今次用了些道具,好簡單的,人人都可以做到,介紹給大家。


步驟好簡單:


1)先搽base.
2)再搽喜歡的底色,今次我揀了etude house的shape pink,鍾意佢夠注目,又顯色,又應節!一般來說我都會搽兩層,咁樣會襟啲!



3)之後就用呢個etude × 米奇的美甲道具,有波點,有蝴蝶結,有米奇大耳朵,三款。


將它們不規則地貼左甲上,用牙籤沾少少膠水會容易黏起米奇,再放上甲面。




4)再掃上一層面油即可。今次用左etude的Art gel coat,較厚身的質感如帶來點點gel甲的感覺,算快乾,不錯!







完成了!又容易做,有啲款,最重要,成本低:sharp pink甲油約25,米奇每色約25,面油gel約35,有排用!
一般自己整的手指甲大概襟一個星期啦如果唔粗魯,下次介紹埋漸變色系啦!都好靚㗎!
希望大家喜歡今次的推介啦!^~^

我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,一下啦!

你的支持就是我的動力! 


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。

留言

熱門文章