sasa特價入手的精華大派用場,甩灑皮好彩買左佢@Elizabeth Arden

今年去拜年,
有個親戚問我:點解咁多年都唔見你有皺紋嘅,究竟你幾多歲㗎?
聽到梗係好開心啦!
但係我真係花唔少心機去保養嘅。
不過唔知係咪年紀大,皮膚差左,
單單保濕已經唔足夠。
要做埋保油先至得,
尤其是在冬天,皮膚總是會覺得孟孟緊。


之前用過一啲一小粒包裝的精華油覺得好有效,
跟著見到sasa有個brand~Elizabeth Arden on sale,
又係一粒粒膠囊的精華,
立刻飛奔去買,
除了面精華仲買埋眼精華,
因為都係膠囊來的,
眼睛的保養也不能忽視嘛!




真係超着數,
原價成$610的精華而家只需$220/28ml
而眼精華就原價$ 475 而家賣$168/10.5ml。
好開心捧住佢地返屋企啦!
原本佢仲排緊隊,
因為想用曬啲開左嘅同就黎夠期嘅護膚品先,
點知早兩個星期突然成塊勁乾,
喪脫皮,搽cream嗰陣連我男朋友都聽到“索索“聲,問我咩事?
OMG!已經響起警號!
一定係呢排開暖風機太多,
又無開放濕機啦,攪到塊面皺褶褶了!鳴……


所以我立刻開左Elizabeth arden 呢兩盒精華用來救亡,
因為我見佢含有分子釘ceramide,
之前用過類似嘅油都好work不過買唔番。


打開金光閃閃的包裝,
內裡是一個按壓式裝置的盒子,
盛載住每盒六十粒的膠囊,
密封的膠囊包裝,
保證每一粒都新鮮防細菌。


一盒60粒的份量來說,
每天早晚一粒,
足夠我一個月用。


眼精華是較小的一粒,
用手指甲輕輕鬆鬆就能弄開,
精華呈黃色油態,
沒有特別氣味,


像水一樣的感覺搽上眼沒造成任何油膩感,
可是滋潤度卻出奇地出色,
因為原本眼底長了兩條細細的眼紋,
現在給壓了下來,
變得無咁明顯,
before




真係睇到眼睛都突了出來!
早知早啲攞出來用啦!
應該要形成之前用的!
而且估唔到細細一粒,
唔單單夠搽眼,
仲可以夠搽埋額頭潻!


至於面精華,
就大粒一點的,
又係用手指甲可輕易打開,
出來的精華明顯較深黃而且較杰,
搽在面上可輕輕按摩至吸收,
吸收的過程都好快,不消一會,
塊面已經乾爽了,
滋潤度極高,
而且脫皮的情況立刻得到改善!
沒有笠刺刺的,可放心使用。
幾日後


而且用了三天,
肌膚明顯得到改善,
之前塊面“索索“聲無左,
彈性終於番番來!
今次全靠佢,有驚無險,嚇死我了!
如果呢幾日處理得唔好,
會好容易跑出皺紋,
現在放下心頭大石了!真心推介給各位!

同埋,其實初初見到精華有點油,
基於我本身都容易長油脂粒和粉刺,
唸住先解決左脫皮先算,
萬一真係長油脂粒就再處理啦,
解決左皺紋危機先啦!
點知無事喎,皮膚滑番,
但係無暗瘡或者粉刺乘機跑出來,
證明呢隻精華對皮膚真是無負擔,吸收得好好潻!

我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,一下啦!

你的支持就是我的動力! 


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。






留言

熱門文章