Attention Please!!長髮者留意~全新Dove直順修護洗髮及潤髮乳

一直喜歡留長髮,但是要打理它真是不容易。
頭髮愈長愈需要俾足夠的養分先不會咁容易開叉先留得長。
而且,仲要勤力洗頭,因為油垢的長髮可是很嚇人的!
但時常吹髮都好傷頭髮,
頭髮容易變得乾旱。
所以一個既可以保護秀髮又滋潤的洗頭系列係必需品!




全新Dove直順修護系列,採用先進秀髮修護技術,特別添加 「直順亮澤精華」,有效補充秀髮流失的養分;配方更能撫平秀髮毛鱗片並形成保護膜,有助鎖住秀髮水分,全面滋潤每根髮絲,讓秀髮不再蓬鬆易打結。


功用:溫和清潔及滋潤秀髮,保持秀髮直順輕盈,減少蓬鬆凌亂
優點:添加『直順亮澤精華』,有效補充秀髮流失的養分,全面滋潤每根髮絲,讓秀髮每朝直順輕盈,不再蓬鬆易打結。


 使用方法好簡單,
好似我咁長頭髮的要泵三下洗頭水會好啲,
短頭髮的則一泵即可,
加適量的水就會起好多泡,
洗滌頭髮大概一分鐘,即可沖水洗淨!
洗頭水潔力強勁,
當天剛好遇上我兩日無洗頭,可是也起到好多泡!



護髮素則大約泵五至六下,
短髮大約兩泵吧,先搽髮尾,
再搽上髮的中間,
最後才按摩頭皮,
咁先唔會有太多護髮素殘留在頭皮上,
放置大約兩分鐘,
通常呢個時候我會沖涼,
沖完涼沖水時間就啱啱好啦!
護髮素有點像搽面的cream,
像吸收型,而不是過膠型,
即是搽完我會覺得啲頭髮有吸收左營養所以滑左,
而唔係有啲矽包住所以滑左,
感覺無咁化學,有真正滲入髮絲。


好了,來個對比給大家看看!

使用前,其實我把頭髮髮質本身都尚可,
只係感覺上有點散亂,不夠順服。
濕髮時有少少打結,有時都扯甩唔少頭髮><

使用後,就算濕髮時也很容易梳理,
用風筒吹乾,頭髮馬上見到很有光澤而且順服了!
整個洗護系列都有淡淡的清香,
所以頭髮洗完都有香味,
打結的情況很有改善,值得俾個like佢!





題外話:Dove的洗頭系列和沖涼系列我一直都有用開,覺得用完好乾淨又滋潤,而且價錢公道,產品質素高,老實說,我全家都like佢呀!想當年第一次用,都起碼十幾年前,嗰陣返鄉下用到,已經俾佢吸引住,仲以為喺國產貨,跟我媽攘着問她呢隻咩牌子嚟㗎,點解咁好用嘅!
第二日瞓醒啲頭髮仲keep到好柔順咁樣
,

銷售點    :萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、莎莎、卓悅、華潤、各大超市及藥房有售
顧客熱線:2892 3110
 立即登錄專頁,https://www.facebook.com/dovehk?fref=ts
參與Dove <直順輕盈Ready to Go > 活動,贏取免費體驗

我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,一下啦!

你的支持就是我的動力! 


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。
試用產品及產品說明由Dove
(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )










留言

熱門文章