讓肌膚回到25歲卜卜脆@INSTITUT ESTHEDREM

向來對法國來的護膚品覺得好好用,質料上乘,
簡直係品質的保證!
唯獨是價錢都唔平,不過正所謂“一分錢一分貨“,
有時貴小小都要乖乖付費!法國的品牌,
我較喜歡 INSTITUT ESTHEDREM。
法國護膚專家INSTITUT ESTHEDREM是由世界十大皮膚學權威之一所創立,提倡生物美容科技2012年推出革命性LIFT & REPAIR SYSTEM極緻完美提升系列,結合4大專利科技,全方位對抗衰老,甫推出市面即大受歡迎!






1.
LIFT 提升活膚技術
           即時平滑、緊緻肌膚
           增加細胞凝聚力
           不停為細胞注水、保濕
2.
REPAIR 重整活膚技術
            刺激細胞膠原自生
            深度重整細胞結構
3.
TCS Patent 抗衡時空專利配方
            強效抗氧化
            延緩肌膚老化
4.
Cellular Water Patent 真細胞水
             提供完美有活力的環境供細胞生存
             提升護膚效果






聽到有咁多專利,係咪立刻着曬燈呢!
尤其是我呢個年齡,一聽到活膚呀,
提升呀,repair呀,立刻好想試!
今次有機會試到的係面霜。




極緻完美提升輕柔修護霜
ABSOLUTE SMOOTHING CREAM
質地滋潤豐盈,瞬間溶入肌膚,修護霜內的感光微球體有效折射瑕疵,即時撫平皺紋,有效刺激肌膚膠原自生,輪廓更緊緻纖巧。

美肌功效﹕
l           重塑面部輪廓,V型輪廓瞬間呈現
l           高效抗氧化
l           柔軟皮膚、增加鎖水能力
l           減淡皺紋
l           肌膚重現飽滿光澤

使用方法﹕塗上極緻完美提升精華後,取適量均勻塗抹於面部及頸部。









初初聽到抗皺修復用的面霜,
心理覺得一定是好杰的,
厚身到不得了面霜!
點知一推開覺得佢很容易被皮膚吸收,
面霜質感更如絲般幼滑!
帶有陣陣的花香,搽起來感覺更relax!

而且搽完發覺皮膚有光澤,
因為面霜極速被吸收,
搽完零負擔,沒有任何油膩感!
仲要我見佢吸收得快,
用左好多來搽,基本上一支試用裝我搽一轉早,
一轉晚就用完了!
第二日瞓醒,肌膚不再因為缺水而泛油,
反而係好似沖完涼好飽滿有精神的狀態!真係無得彈!




想當年,我剛踏入二十五歲,
我好想抗皺,覺得肌膚彈性漸漸遠去,
想揾一隻清爽得來又要夠滋潤,
唔要笠刺刺又怕孟孟緊!
試過好多隻都未儘完美!
直至今日,我覺得呢隻面霜完全附合我既要求,
做到我想要的效果!
連續使用短短一星期,
已經可以看得到皮膚無論彈性,
濕潤度都有明顯提升!
效果好快就見到,令我覺得好滿意!
貴的面霜唔係一定好,
不過呢隻真係貴得有道理,值得投資俾自己嘅!
希望莎莎快點做特價啦~XD



歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。
“是次產品由BL X INSTITUT ESTHEDREM提供“


留言

熱門文章