值得回購的遮毛孔“膏“手@anna sui

話說有天去選購朋友的生日禮物時,去到anna sui 的櫃臺,唸住揀番支香水啦,咁等埋單知無聊唸起想找一支高coverage同遮毛孔的打底,咁順便幫佢睇下啦,見到有一少盒子,叫pore smoothing primer,一如品牌的作風,有點華麗feel,ba 姐姐話遮毛孔一級棒!

我試上手質感係好滑,不過好杰,簡直係難推,又難搽,而且得5gm成兩舊水,一點也不便宜,買支banalia都唔洗咁貴啦!正當我打退堂鼓嘅時候,ba姐姐(其實係妹妹,因為好明顯佢young我好多嘅,笑 )立刻用佢隻手示範俾我睇,佢搽左喺拇指同食指中間嗰個好多褶的褶口,購到兩手相比之下,有用嗰邊好似真係淡紋好多喎。同埋佢都係輕輕搽左一層就效果幾好,就敗給她了,最終買了!


尋日同兩個妹妹食飯,剛好有帶,就跟她們分享了一下,給她們試了一次全面搽,兩個都嚷着要立刻去買,大呼好用!咁其實佢遮毛孔力真係晤錯嘅,啲鼻頭既lon lon都cover得好好。
影呢張相嗰陣已經用了兩塊面,因為一開始無唸過介紹佢,所以無影到一張全新相!係見好用就同大家分享下!
用之前,可清楚見到凹凸洞




到用上我塊面,我塊面超多孔,近看像月球表面,因為細個處理啲暗瘡處理得唔好,成日唧,又唔識護理,以為25歲之前真係唔洗理塊面,面霜從來晤搽,面膜更加唔洗講啦!所以攪到今日咁嘅田地......

好喇,講返個primer先,可以用手或或粉撲撲上面,用先印後推的手法較易容易控制份量和令primer依附在面上!初次用都覺得好難推開,用多兩次先稍稍掌握到!

不過雖然用起來好唔方便,同一般液體的primer真係天淵之別,不過效果亦都係好唔同,因為液體的通常只能做到控油或提亮呢啲基本效果,但令毛孔隱形就非呢啲膏質的primer不可了!當然,隱形就未致於,難以察覺呢個形容詞會恰當點。


薄薄一層,已經可以見到面上的折射有點不同,毛孔像被填滿了般變得不明顯,摸上手像有一層絲包裹住,質感滑溜非常!之後再如常化妝程序即可!
用完再上粉明顯平伏好多

呢張是數天前未買,厚化妝都遮晤到啲毛孔

我發現愈大粒毛孔愈好效果,可以做到難以看到。效果非常適合我,令我好滿意,無特別技巧,人人都做得到!


用嘅時候有淡淡的香氣,不過用起來感覺都幾阻礙毛孔呼吸,所以建議都係用在重點要遮的位置,儘量不要全面搽!而且之後的卸妝工夫不能馬虎,因為呢隻primer真係食得好實,所以最好用卸妝油並按摩超過一分鐘至為理想。

希望大家喜歡我今次的分享啦!

歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。




留言

熱門文章