邊個話控油產品唔可以保濕?試下b.liv控油孖寶

夏天係我唔係幾like的季節,因為容易流汗,
又容易出油,自然容易成面暗瘡!
試過好多控油產品,通常都太乾,
用完係控到一滴油都無,但是皮膚乾到甩皮!
但係啲暗瘡都係無止境生長,
所以聽到控油有點卻步,還是做好保濕和清潔算了.......

不過當我知道我好喜歡的品牌新出控油面膜:b.liv,Absolute Matte 


精神立刻為之一振!因為之前有試過佢地嘅去角質面膜和保濕面膜,
覺得真係有料到,所以今次試控油面膜立即請纓,因為對品牌有信心。



Absolute Matte 純潔透淨 活性炭面膜 每盒7塊/ 港幣$ 168
b. liv全新推出的Absolute Matte 純潔透淨活性炭面膜來自專業的美肌方案, 能讓肌膚重現清透洁淨的感覺。當中的活性炭因子直達肌膚底層, 將毛孔內的污垢及多餘油脂帶走,在深層潔淨的同時, 為肌膚補充水分,讓肌膚感覺更幼嫩。肌膚可以清爽透氣, 自然更白淨透潔!


主要功效:控油+ 深層潔淨+ 清爽保濕



使用方法:建議每週使用2-3次;把面膜敷在洗淨後的臉上。 20-30分鐘後即可取下面膜,若臉上仍留有精華液, 可以輕輕按摩幫助肌膚吸收,無需清洗, 敷完面膜後可塗上平日使用的保養品
before



面膜是黑色的,可能是因為有活性炭因子,
精華蠻多的,但不會滴漏。
面膜質地柔韌但挺身,
不會大力小小就整鬼爛,
下巴兩邊都覆蓋到,
不過額頭就明顯差小小,唔夠長。



一敷上面已經可以感到冰涼感,
正好為炎夏降溫,氣味帶有茶樹油,
不過就完全無覺得“那“,
只係有涼浸浸的感覺,好舒服!



之前自己想治暗瘡,
用茶樹油三數滴去加蘆薈gel敷面,
點知“那“到塊面左一達紅右一達紅,
自此怕怕><而且呢個面膜用完白哲度提高了,
加上感覺好保水,因為我足足敷了半個鐘,
塊面膜一撕開仲係好濕潤的!
剩番的精華拍兩拍吸收曬,用完不用洗,好方便!


而且連續使用三天,
覺得啲黑頭喎粉刺細粒曬,
摸落去下巴位無咁多凹凹凸凸,明顯係少咗。
因為我有用洗面機,
平時兩日無用嘅話,
啲粉刺大到肉眼都清楚睇到,
摸薄去仲會大大堆,又硬又大粒!
呢幾日特登唔用,
剩係用呢個面膜,試下反應嘅,發覺係好啲!
當然無洗面機咁乾淨,
不過洗面機係等啲粉刺堆曬喺度,洗走,
而呢仲面膜就係吸走多餘油脂,減低粉刺形成,
所以,我會buy呢個面膜多啲!


用左幾次亦覺得呢個面膜控油得來唔會令我乾爭爭,
仲水潤左,效果好好,會keep住用!
最難得係b.liv對我們promise14天原銀奉還保證,
可見品牌對產品的信心和重視顧客的感受!
邊個話控油唔可以保濕?我覺得b.liv Absolute Matte 做得到~

另一個想介紹一下的係   b.liv黑頭再見 淨化啫喱 (off with those heads, HK$360/ 30ml)    
主打踢走士多啤梨鼻,係對付黑頭粉刺的武器!
稱得上武器,當然係好利害的,不是泛泛之輩啦!

產品蘊含的主要活性成份包括茶樹精油金縷梅萃取物蘆薈萃取物及薄荷精油。有效軟化毛孔堵塞物,還原人體自然油脂分泌,溫和無刺激,從此無需痛苦擠壓,在14天內輕鬆和頑固黑頭、暗瘡說再見,脫離草莓鼻一族! 而且使用方法簡單,只需早晚徹底清潔臉頸部後;取2-3 滴豆大小分量抹在 T-Zone 或出現白黑頭粉刺部位。待其完全吸收後。過後請重復日常保養品。產品適合所有膚質!




當然我啲黑頭粉刺都好多,但為了視覺效果更好,
有請我的男友示範何謂士多啤梨鼻啦~


看到了?就是因為黑頭太多和太大所以跟士多啤梨太相似了,
可是無辦法,男士出油的情況更嚴重,這個情況更普遍!
所以,一收到除了自己用,都益下男朋友。


這支是泵裝的,泵出來gel很容易搽和吸收得好快,
而且性質温和,搽完無任何刺激感,
待兩三分鐘就可以如常日常護膚程序。
大家來看看即時效果:



可以見到啫喱滲透了之後,
鼻頭黑色的點點有小小收斂左,連續使用了三天,
可以見到黑頭真是無咁誇張,蠻有效的,
不過因為時間都短,如果用耐啲,效果一定更理想啦!


more information: http://www.pineapplenet.com/
https://www.facebook.com/bliv.cellnique?fref=ts
於莎莎獨家發售


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品/療程是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。
“是次產品由 b.liv 提供“
(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )







留言

熱門文章