無痛之初體驗@mediLASE

一到夏天,最需要立刻處理的問題就係毛髮了,
一着短衫褲,毛毛無所遁形!要立即刻解決~
當然,有好多方法:脫毛臘,shaving,甚至逐條拔?
但是,無一個方法長久 >…<
想安寐無休?最有效的辦法莫過於做激光脫毛了,
既安全,又快捷仲可以永久有效潻!


早前出席了mediLASE的星級Blogger分享會
了解到mediLase的儀器先進,
而且好多星級blogger都親身試過,
而且仲大讚專業,又無痛,
甚至連bikini位置都放心交俾佢地潻~
聽到我都心思思,好想去 mediLase立刻體驗一下呀!


今日終於有機會了!



其實我手手腳腳毛髮唔算多,
而且較幼和淺色,所以唔係太concern,
反而係underarm之前在其他公司試過,
$555任脫嗰啲,就脫極都未完,
約時間又難,一般頭兩次叫我兩個月左右,
之後成三個月先book到一次,攪左年幾都仲有一半!
已經唔係多毛毛㗎啦,攪咁耐都係得個吉,所以都無再去了~


今次希望來到mediLase可以將underarm從此ko!
一上到來金朝陽中心的 mediLase時,
俾佢宏偉的大堂嚇了一跳,因為真係好大,
好寛敞,接待員有禮,對呢間公司印象幾好~


填好個人資料之後,就要先見顧問,
由顧問先了解了客人是否適合做激光脫毛先,
才可以進行pro-test。
顧問會先跟我講解了mediLase用緊嘅係邊一部儀器,
同埋究竟做激光脫毛的存在風險和有機會發生的正常現象,
細心咁評估番我過往的經驗和病歷,
包括有無皮膚敏感或濕疹等,
個人幾喜歡她們的細心,不會盲目幫客人做激光!


當然,因為我的經驗都有問返,
究竟呢個laser痛唔痛,同埋有無效?
咁顧問亦好詳細跟我解說番原來medilase用來脫毛嘅呢部機GentleLase Pro™ LE 755nm大有來頭!



GentleLase Pro™ LE 24mm獲美國鐳射醫學會評鑑為「最佳脫毛科技」升級版。755nm激光經醫學證實最適合亞洲人及白皮膚歐美人做激光脫毛,比彩光和810nm激光更快達致永久脫毛效果。GentleLase Pro™ LE 24mm的Dynamic Cooling Device專利智慧型動態冷卻系統,於激光發出前會發放-20度霧態冰感冷凍劑,即­時冷凍及鎮靜皮膚。當755nm激光被毛髮的黑色素吸收後,所產生的高熱會破壞毛囊組­織,令毛髮枯萎脫落。過程中絕不損及周邊皮膚組織,令整個脫毛過程安全、微涼、無痛,­永久根除毛髮。






知道之後,所有疑慮都消除了,就去做pro-test了。
入到房,因為我係做underarm嘅,所以唔需要換衫,治療師着我瞓上床就可以了。



然後就幫我的underarm消毒一番,
就可以進行pro-test了~
咁我戴好了保護眼罩之後,
治療師就幫我開始了~
在underarm 的位置聽到“卡刷“一聲,
原來就已經打左一下光了!
真係唔痛喎!
只係感到有發生緊件事,
有涼涼地感覺,原來專利DCD冷凍系統的感覺真係幾舒服喎!
但是無平時做光嗰啲彈橡根又或者刺刺痛感喎!
因為唔覺吉,又唔洗搽凍冰冰但唔止痛的gel,
咁過了個pro-test,confirm 皮膚狀適合做療程,就來正式的了!



治療師先做一邊,在左邊腋下,
好似按快門般,“卡刷““卡刷““卡刷“,
連續刷了六至八下,reload的時間極短,
即使激光密集式甘打落黎,都一啲都唔痛!
治療師解釋話,MediLASE除了採用專利DCD冷凍系統及原廠正貨冷凍劑Cryogen,
他們保證Cryogen使用量達最舒適及安全標準。難怪甘舒服啦!
真是二十秒都不用就解決了一邊!
然後右邊腋下如是,又是連發一輪,就完成了!
最後治療師幫我搽番啲lotion,和着我儘量避免搽止汗劑,
和問我有否感到任何不適。
又提我做完激光脫毛後要注意事項,同埋勤力啲保濕,真係好 take care我啊!


 
過程真正做到快靚正,真是無得頂!
唔計第一次黎嘅詳盡 consultation,
由到達,到做完,到走都係短短半小時!
真正做到快!靚!正!真是夠專業!
過程完全唔痛,只係有少少紅,
唔洗半小時,連小小紅都褪埋~
真係食個lunch既時間蛇過來做都卓卓有餘~
要做到咁專業,除了部機夠勁之外,治療師個手勢都好緊要!
原來mediLASE每一個治療師都必須經過美國 CNADELA 的培訓和考核,
並獲得“GentleLASE 光學治療師”一級專業資格,考核好嚴謹架,要逐個部位甘考!
務求令每一個顧客都得到最好~

專業!從心為每一個顧客!
脫毛,我首選mediLASE~
來緊會再分享我完成4次underarm之後的實況,
到時再跟大家分享喔~

想立刻感受一下如此舒適的脫毛體驗?
立刻登記PRO-TEST 啦:登記免費PRO-TEST
MediLASE推出獨家免費專業PRO-Test登記,制定個人專屬激光脫毛方案。

而家立刻JOIN,仲有 Blogger讀者限定7折優惠
讀者專享7折優惠-現透過我(shadowc)登記免費”PRO-Test”,立刻可享MediLASE 755nm激光永久脫毛療程7折優惠.
立即登記7折優惠>>>>登記連結︰http://bit.ly/S8hLhr

Medilase:http://www.medilase.com.hk/
facebook:https://www.facebook.com/medilase.laserhairremoval?fref=ts
MediLASE755nm無痛激光永久脫毛0901:
香港銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心18樓
18/F, Soundwill Plaza, 38 Russell Street,
Causeway Bay, HK

九龍尖沙咀北京道1號17樓
17/F, One Peking, Tsim Sha Tsui, KLN

歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品/療程是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。

'活動由 mediLASE  邀請"

留言

熱門文章