爆水一家人@doctorcos

之前一直聽到有人話爆水神器好好用,咁我咪本住唔洩底加求正的心態又走去試下係咪真係咁work先!結果?試完就立刻忍唔住又回購了!仲買埋一家大細番屋企潻!
一家大細係咩?咪係爆水神器啦,同埋爆水眼霜加爆水面霜喇~

講番爆水神器先~
莎莎買而家好抵玩,95蚊有交易了。一盒有110ml,慳慳地其實有排用,不過我獨姑一味用來做面膜敷面,我計過,大大話話都可以用到十次。
成分功效等大家自己睇


十次好多架喇,因為我每次都厚敷,因為我最鍾意睇住啲面膜由厚厚一層,漸漸變薄,再變更薄,直到吸收曬的感覺,真係好正!感覺就好似所有面膜變曬水分進入左我皮膚內咁,非常保濕,非常滋潤的感覺!

話說有次我塊面爆濕疹,嚇到我鼻哥窿都無肉,你知啦,濕疹又難好番,又易有疤痕,仲要喺塊度生,咁我唸住濕疹通常係因為太乾燥了,咁就應該要狂保水啦!所以就胆粗粗敷爆水神器,睇下傳聞係咪真啦!
你睇我當時係幾樣衰,成個額頭一粒一粒!!塊面一達一達咁!真係唔識笑!

所以我厚厚地敷,毫不留手咁搽。
敷完唔記得影,因為敷親都敷成粒鐘,又唔係試用文,就唔記得左。之前無影,而家補番俾大家~



不過我可以話俾大家知,爆水係真係有用,連濕疹中都用得,無得彈~敷完勁保水,而且係深層保嗰隻,好似係乾涸沙漠俾個海洋落去咁!效果last得到!~非常建議做完激光或彩光等呢啲療程之後日日敷!好快,大約兩個星期,塊面無曬事!爆水都有好大功勞!
敷左半小時,吸收左好多

敷完皮膚又滑又彈

加上價錢實惠,真係密密敷唔肉赤!所以我再encore佢,又買!仲買埋面霜同眼霜試埋,下次跟大家分享!


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品/療程是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。


留言

熱門文章