korea trip之鷺梁津食海鮮篇

第一天搭零晨機來到韓國,原先唸住老虎蟹敷番個mask啦,仲要咁啱坐到窗口位,fit曬啦!點知一食完個飛機餐,就瞓着左,一直到落機!

來到仁川機場,第一件事就梗係換錢啦!啲朋友話,在機場對換最唔着數喎,就咁喺atm 度㩒出來都好過在機場找換ka~所以出發前記得開通海外提款功能呀!不過每次只能㩒30萬w出來,圍番差唔多2350港幣連15蚊手續費,對換率約129。換小小夠喇,因為去到東大門對換率高啲,有129.6左右!
(走嗰陣見到機場嗰日有成137)

之後就係拿拿聲租番個pocket wifi 先啦!機場出口有間叫olleh的pocket wifi 租,按金大約15萬w,如果刷卡就唔會過數嘅,仲方便過俾低現金!用過覺得幾好收,話曬係唯一4Gwifi,租金大約65蚊港幣一天,算合理!
接著當然是放低行李先,所以我們出發去酒店了!本來我們唸住一係去漢蒸幕的,不過我啱啱先打高左個鼻,想佢效果維持得耐啲,驚蒸下蒸下容易溶解左小小就唔化算了,所以轉目的地,去酒店放低行李之後就去鷺梁津食海鮮!

去酒店好方便,因為可以搭巴士,我們住Eujilo co-op residence,有架no.6001直到酒店門口超方便!車資每人約14000w,約兩小時車程,不過我因怕錯過了下車時間,唔敢瞓~

如果唔係,肯定好舒服,因為坐位超豪華的,同香港嘅機場巴士差好遠了!超濶的大梳化,仲可以將椅子拉到好低,成張床咁!


話咁快去到酒店立時放下行李,出發去食海鮮!去鷺梁津最好就係搭鐵路了!因為我間酒店行兩步就有鐵路站了,而鷺梁津魚市場都是好近地鐵路站的~

第一次搭鐵路有點緊張,因為見到張地圖有超多條線,左搭右,右搭左,花多眼亂的!好彩鐵路每個站都有漢字說明,而且由邊個站去邊個站都清楚列明的,和有明顯顏色區分每條線,只要拿着地圖都好容易揾到想去的目的地!

話咁快去到鷺梁津站,果然好似佢地話齋有濃烈的魚市場味道,在右邊出口出左,向後面方向行,會抬頭見到有條寫上往魚市場字眼的天橋,登上天橋步行約五分鐘就會到魚市場了~
魚市場有兩層,下面有賣海產的,有賣魚的,有賣乾貨的,也有負責加工的店。樓上則是加工店為主。

通常在樓下嗰層買了想食的海鮮,就會攞住去加工的店煮成菜式,所以我們就先選海鮮吧!
友人推介來呢度必試長腳蟹!所以我們當然地立刻揀返隻先!呢度每檔都有超大隻的蟹不同品種都有,有些帶刺硬殼的,有些不帶刺的,較軟殼的,價錢大約35000w到150000w的不等,視乎大隻的程度和品種吧~我們兩丁友,買隻小一點的,約44000w,但都算大隻,可能軟殼較輕,我見人地嗰啲要65000w但都無我地咁大隻~


接著就買我最想試的八爪魚,要活的,會在咀嚼時還會動的那些!價錢算便宜,10000w有4隻,每隻半個手掌的size。

仲有朋友話食過一串一串吉好曬的貝類,好腥,着我千萬不要食,所以我買左啲鮑魚,穩陣啲~買了三隻要20000w,我見好多人拿來做刺身,啲friend話咁樣食好似食口香糖咁韌,不好味,所以我就用來蒸,穩陣啲。

後來再買了條多寶魚,又是唸住用來蒸~後來去了一間樓上的加工店,烹調費每個開我地7000w,連八爪魚刺身都話收1000w,明明八爪魚老闆話刺身一般唔收錢嘅,我覺得呢間開價加加埋埋成30000w,後來我喊走,佢地主動減到25000w ,大過我覺得呢間唔係幾老實,立刻走人~後來問下啲檔主,知道樓下嗰啲老實啲,就過去揾啦!

俾我發現有檔海鮮檔後面有檔加工場,咪入去問下囉,接著再見到有檔賣好大隻司鵪,才10000w有8大隻,算便宜,就又買了~連埋剛買的司鵪,折合24000w,合理好多!各款海鮮連加工都係148000w,來得旅行,都預左花費,不過都算抵嘅,圍番港幣都係1200蚊左右,如果喺香港,真是一隻長腳蟹都唔止呢個價錢啦!

食物上枱喇!!!首先係動感八爪魚出埸!會動的八爪魚一端上枱,我已經好興奮了!夾的時候,仲拼命抓住盤子,不肯就範!好不容易夾起,一口咬下,殊不知鬼死咁難咬,得個靭字,一點也不好味,不過都叫做“果引“下咁囉!

食左八爪魚,就到“司鵪“出埸,又肥又大隻的司鵪在香港好少見,原本都驚多沙,所以唔敢買咁多,只買了八隻淺嘗京算了!點知,勁鮮甜,又無沙,又抵吃,才一萬w八大隻,超平!後悔無買多啲,現在回想起覺得最好味係佢!
接著當然係主角出場啦!登登登登,有請長腳蟹!!!

山長水又遠過來都係為左食平價蟹咋!因為如果要在香港食新鮮會行會走的長腳蟹,無番千多元都無乜可能,仲要細細隻!而家講緊唔洗四百蚊,大大隻蟹,真是着數^^


一打開個蟹殼,仲要爆曬膏,啲膏多到瀉呀!而且勁鮮勁甜,新鮮游水海鮮果然唔同喎,仲好味過去日本食蟹宴呀!而且每隻腳都啖啖肉,一剪開啲腳腳,成條腳棒又粗又完整,一啖咬落去,啖啖肉,起爽!再將啲肉放落啲蟹膏度加埋都齊食,感覺真係無得彈!大家不妨試下!
鮑魚就ok鮮甜啦,原來呢度興鮑魚刺身嘅,因此夠大隻,又生猛,不過朋友話試過覺得好靭下,咁我又唔你咁好牙力,就清蒸啦!不過清蒸都好好味!
條多寶魚又係興刺青食嘅,但深海魚刺身同平時食開嗰啲三文魚好唔同,會有嚼頭嘅,所以我唸住清蒸滑啲,點知韓國人可能好少咁食,對於清蒸唔係幾在行,所以蒸出來好樹皮下>_<
總括來說,今次呢餐都幾好食,價錢都好合理,算不枉此行,蟹一定要食,好味!


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品/療程是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。

(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )

留言

熱門文章