用清文 (11)>Dr.jart+,nature republic,Swiss rituel,植村秀

最近開始有寫用清文先真正發現其實自己用產品真是幾快!

通常用得快都是一啲搽面的product,可能同塊大面有關吧
(≧3≦)
呢支係Dr.jart+的V7的精華50ml,精華好黏好潤,強烈建議冬天用,泵兩至三下已經足夠全面搽!伸延性唔錯,亦因為夠潤,薄薄一層已經ok~
搽呢支嗰陣,啲皮膚真是白左同滑啲㗎,可能同佢有好多種維他命有關啦!所以我好鍾意用佢,好快就搽曬了!

呢支係nature republic的cc cream,我嗰陣在水貨店買嘅,大概八十元有交易,行貨就無咁平,要140蚊左右!
cc cream的特點就係會自然調整成使用者的膚色,而且質感比bb cream更透薄更易推,做成透薄的裸妝更得心應手!呢支可以做到!
泵出來白色的cc cream,用好小份量點在面上,輕易推開立刻變色,色調和肌膚快速融合,均勻而有亮肌感!令人看起來精神而且亮麗!是我推介之物!

Swiss rituel的face serum,來自瑞士的精華,抗敏系,通常抗敏得都實啱我搽,因為成分通常會温和啲!你預佢基礎保濕一定有,但唔會夠潤就一定係附帶條件啦~
聲稱由阿爾卑斯山水所製造的瑞士東東30ml才百多元就已經好抵玩,搽起來有點點清涼保濕感非常適合夏天使用~


植村秀的卸妝油我想不用我多介紹,大家都好清楚潔力如何徹底和滋潤度幾咁好啦!
冬天無佢真是過唔到冬呀!
不過我喺呢幾年先咁like佢!話說當我仲卜卜翠嗰陣,又用佢來落妝,覺得好油膩,洗極都唔乾淨,而且入曬眼,都唔知有咩咁好用!因為嗰陣我啲皮膚屬油性,又多暗瘡,話曬青春,啲皮膚唔需要咁滋潤,太潤反而覺得笠!
而呢兩年,人大了,皮膚亦由油性變成乾肌,就先知“油“的好處!而且可以說無“油“不歡潻!所以卸妝油呢啲都係啱皮膚乾啲或者唔再卜卜翠的人多啲!


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>




留言

熱門文章