banila co. 清潔至零(≧∇≦)

須知每天都要化妝的我,即是每天都要卸妝,而卸妝徹唔徹底同埋卸妝產品的質素係直接會影響到我的皮膚之後的狀態,所以我係非常重視嘅!所以不同類型的卸妝產品都試下,咁先揾到更適合我的嘛!不同氣候都會用不同產品嘅!
冬(>_<)天就首選卸妝油啦!夠潤丫嘛!近期試左一個都十分不錯!唔怪得之會咁出名啦!講緊係banila co 的clean it zero~

清潔至零!概念就是要徹底洗淨吧!

初先見到個包裝,俾我感覺好難取量,用起來咪好唔方便?
始終我習慣可以直接泵落塊面的卸妝油嘛(>_<)

不過見到有精美刮刮棒內附就好啲囉,大過個棒咁短,唔知刮唔刮到底呢?
zero個質地都幾特別,因為係較實體的硬霜來的。我用棒刮左出來,直接印上面,當然可以用手啦~
跟著就不斷打圈打圈再打圈@@@

在不斷打圈的過程中,硬霜慢慢融化,變軟再變油~

所以,其實都係油~
一路打圈會見到啲化妝品一路甩,條眉最覺眼,會捽到啲啡色出來~

最後就梗係過水啦!

你睇下,濕小小水就變成牛奶喇!咁當然唔係真牛奶啦,係好似牛奶咁乳同質感好濃咁的狀態呀!乳化的過程好快,而且用凍水就可以了,無需温水,記得用熱的水洗面係唔好架,會擴大毛孔,就算冬天,都要忍耐呀!
之後唔洗再洗面,過清水至乾淨就得了!


用完滋潤度十足,隔一段時間未搽lotion都頂得住!而且手感好好,我覺得仲fit過用cleansing oil,卸妝亦十分徹底,不殘留痕跡,very good!值得回購!早知上次sasa買一送一嗰陣就買定啦!
(>_<)

歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


留言

熱門文章