一搽變少女(≧∇≦)Etude house bb cream

一搽就變少女好似誇張了小小( ̄∇ ̄)
其實少女的皮膚不外是講緊“吹彈得破““零毛孔““光澤亮麗“呢啲優點!
搽了呢支Etude house的bb cream,我覺得以上的優點,我不敢說立刻完美呈現,非常大波幅的增長就肯定有!

先介紹下呢支bb cream先:
>whitening and anti-wrinkle
>anti-darkening
>spf 30pa++
>precious mineral bb cream bright fit ~light beige n02
>60ml
>silkly complexion with pearl infused sheer coverage



韓國啲bb cream普遍都大大支,不過60ml都好小見,認真有排用!門市才賣百多元,水貨店一百蚊都買到!韓國貨最正點嘅就是從來唔會將貨就價,就算呢啲價錢咁親民的都有番咁上下質素,要遮瑕有遮瑕,要提亮有提亮,要貼服易推又有!


雖然素顏的我都唔算好失禮,不過毛孔粗大加黑眼圈加微絲血管就點都有啲,話曬唔係十八二十二,大家要求唔好咁高啦!


點幾點bb cream落塊面度,用手指以熱力去推勻效果其實好啲,貼啲同光澤啲,不過我懶洗手就通常用一次性化妝海棉,貪方便( ̄∇ ̄)薄薄一層就ok ka喇!
成塊面膚色均勻好多,又可以遮蓋到黑眼圈,最好就係啲毛孔都消失得七七八八,而且面色看起來光澤多了,無咁暗淡!
大家可能睇得出幾個分別:
>黑眼圈變淺
>鼻翼兩旁紅根遮左
>下巴有個特大暗瘡印唔見左
>虎紋無咁覺眼
>面頰的粗大毛孔大部分填滿了,變得不起眼(好多bb cream都因為質地唔多幼滑所以做唔到 填補個毛孔 )


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


留言

熱門文章