連刺身都有幾款得食@_@爺爺雞煲王

識我的朋友都知我勁like食雞煲,無視熱氣無視爆瘡,總之食左先算!男友已經同我食到怕怕,所以今晚是girl's night^^
看到張落單紙,覺得這裡和平常食雞煲的地方有點不同,因為這裡的菜式款式超多元化,無論是之後打邊爐的食物,還是開胃小吃,更有時令刺身,而且仲要係多款~三文魚啦、劍魚腩啦、甘海老啦、海膽啦、牡丹蝦啦,不下十數款!


不過食雞煲就雞才是主角啦,因為朋友不嚐辣,點了個微辣來試,個汁幾濃有小小香,雞好入味完全變成啡色的,可惜唔夠滑,如果滑啲就更好。


食完雞,先來點開胃小食,這款八味金磚脆豆腐簡直食唔停口呀!又脆又薄加小小椒鹽同炸到啱啱好金黄色的感覺,一咬開,又軟又滑的豆腐,兩種口感,配合好得不能再好,完全愛上這個磚頭呀!
而響鈴是即叫即炸的,所以保證新鮮,而且夠脆,一食完雞放湯前先浸響鈴,濃濃的汁被響鈴完全吸收!好味到不得了!

在等水滾的時候,就是刺身時間了!甜蝦夠大夠甜,三文魚夠肥夠厚身,每款都好新鮮,最正是竟然有櫻花魷魚,超甜口感,滑而鮮的味道,一放入口就好像要滑落食道,當然我不會容易放過它,要細意感受每一小條的甜味才會吞的!劍魚腩肥美的程度也不得不提,就好似食緊魚肝油魚的感覺,一咬下滿齒魚油香!令我忽發奇想,不知煮起來如何呢?正好水滾就放了一片劍魚腩試下煮來食,點知煮過的更更好食,就好似食緊超級和牛般,入口即融不在話下,但魚油和魚肉交織出異常的層次感,而且魚油經過熱力,變得更容易在舌尖上化開,佈滿每一個味蕾,是好食到不能言語來形容的!接著我立刻放埋其餘的要再三回味呢!


牛肉方面,揀了牛肩肉和手切,牛肩口較有咬口而且肉味濃郁,而手切就較嫩較滑但牛味較淡,兩者我較喜歡牛肩肉呢!


脆魚鯇切得夠薄,食起來果然夠脆,而且一看它晶瑩通透就知好新鮮。特大翠玉瓜煮起來比小的翠肉瓜更好味,因為外皮仍脆肉則夠軟,一次過兩種口感呢~牛坑腩原來用來煮雞煲都幾好食,非常受大家喜愛。


contact me:

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:

<google+><Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>





留言

熱門文章