泰food都有得high-tea?!@泰燒遙

食tea嘅嘢有時唔係茶仔就糖水甜品咁,食得多都悶啦!今次試新嘢,泰式的high-tea set,下次帶埋男友來試,尤其是男友唔多好甜品,咸點就啱曬佢啦!

不得不提這裏環境不錯,而且座位舒適,來這裡tea下都幾relax~
我們揀了二人tea set ,唔洗唸,唔洗煩,而且款式多!


看起來非常西式呢!三層的設計十分討好,真是有酒店feel呢!第一層頂部是甜品專區,有兩件椰汁西米糕、芒果西米糕、泰式椰汁多士、紅豆大菜糕四款甜點~先來個椰汁多士吧,脆脆的泰角形多士配上超滑的甜椰汁,雖然椰汁我好一般,不過朋友仔食完都大讚喔!
接著食起第二層來,甜品留番最後才食!第二層是三色沙律,有泰式鳳爪、青芒果軟殼蟹沙律、和鮮蝦柚子沙律~


沙律就幾時都是我至愛,泰式鳳爪酸酸的,而且夠辣夠味道,一碟大約5隻,由於朋友不喜“損“腳趾,所以全部等我來!食第一隻還可以是小辣,愈食就愈辣,食到第5隻,個咀唇好似有小小火咁潻,不過係過隱嘅,呢種辣我都接受到,加小小酸幾好食,愈辣愈食潻!食到軟殼蟹,覺得好鮮味,小小蟹腳還是脆的呢!至於柚子大蝦幾特別,柚子是大柚子,楊枝甘露嗰隻,滿載清甜的味道,帶幾分酸,和沙律汁跟沙律菜非常夾,加上柚子夠新鮮,一咬有爆汁feel 潻!

至於最底層就是泰式燒烤,有燒虎蝦兩隻、燒豬頸肉、豬牛雞肉各一串,肉類方面選擇算多,樣樣有啲,不過份量就唔多夠,得蝦可以一人一隻,其他都要share,but因為我不食豬,朋友讓我食曬牛串和雞串,自己猛噬豬^_^
大蝦最好味,食到彈牙的質感,証明夠新鮮,而且算大隻,加上開了邊,食起來就方便好多,一下子就起到肉!而且味道帶小小蒜少小辣小小香茅,泰feel之餘不過分,味道啱我。
牛肉串幾有誠意,食得出先將牛肉變免治狀,再醃過,入曬味再穿番做都串咁燒,所以食到好香夠濃的香茅咖喱味,但保持到口感嫩滑juicy!
雞串就一般,普遍水準。

芒果西米糕夠香不夠甜,不過鍾意食唔太甜的甜品的人可能會鍾意喔種,but芒果味略為不夠,可能底層有超多西米所以溝淡左的關係,整體感覺略淡味。
紅豆糕幾特別,底層由“眼仔“所組成,兩層中間還有一小片椰青肉起點睛之效!幾有新意之餘都好食!

尖沙咀諾士佛臺1號5樓 



contact me:

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:

<google+><Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>





留言

熱門文章