不化之謎@tonymoly gel liner & Etude House Brush liner

話說非常油眼的我,不畫眼線就雙眼欠神,話了眼線就雙眼容易變熊貓,因為一化開唔係講笑,好似立體黑眼圈咁誇!
所以常常尋覓眼妝產品,和令眼妝可以變得持久的方法~
so far,覺得tonymoly支gel liner最適合我,尤其啡色嗰支,畫左個樣仲善良左,個妝的效果會柔和一點!



而且我鍾意佢支筆同gel係連體的設計,將支筆插住一齊,始終無咁易唔見!雖然gel本身容易乾涸,但相對其他同類產品,tonymoly明顯較襟用,用了半年用到見瓶底都仲可以用到,完全無浪費ka!

未畫前

不記得記得盒內的膠片要保存,千萬不要掉,不要小看小小一塊膠,不要貪方便,因為它可幫助阻擋空氣,防止乾旱化的!掃就有時會變硬,但只要用濕紙巾或消毒火酒抹下,就又新的一樣了!
都係未畫前


使用小士,gel因為較難取量,可以先取小量gel,在紙上印兩下,淺留在筆上較正常的份量會更正確,而落筆最好在中間位置,因為中間可承受較粗的線,畫好中間才拖延到眼頭會更容易做到較好的眼線條的!


萬一畫得有出界或過粗時都可以用棉花棒,乾的就可以,斜斜地抹去多餘和出界的gel,出來的效果就已經好靚和感覺專業^^


畫出來的線條會好實色,畫好以後,最好半開眼睛等待20秒左右,gel乾了就唔怕會印到眼蓋了,接著幾乎可以維持到一整天的!超讚!

而且有好明顯的放大眼睛效果!兩隻眼看起來完全不一樣,而且整個眼神share了好多,個人都朝氣些^_^


不過始終是用掃畫的,粗一點的線條就在所難免了,不過我都好like粗眼線,因為內雙眼皮嘛,粗一點眼線也不怕太突出呢!所以我前前後後用了它有4年時光,大大話話都消耗了起碼5支了~~未計相中三支呢^_^
你看我幾多不同顏色!一路用一路潻置的^^
這是配合了眼影等化妝後的效果

不過如果你是比我更厲害的超級油眼的話,就要在塗眼線前用小小淺色眼影粉打底,就更不脫色了,如果這樣也化開變成熊貓的話,就考慮放棄眼線吧!

不過,有時都想玩下幼眼線的,始終要有點變化嘛!呢支etude house 水眼線液是我另外一個油眼friend超爆like介紹我用嘅,開先我對它評價一般,因為覺得它好似好乾咁,原來每次用之前要搖兩下先出墨水 (-_-#),都幾特別,如果墨水流暢啲應該我會早一點喜歡它!


筆型的眼線筆始終較易操控,畫起來會較得心應手嘅,而且佢出墨較慢,就算初學者都可以逐筆好短好短咁畫都得,無左一筆過的負擔,自然想點畫就點畫啦!


加上細的筆頭,畫出來的眼線線條會幼一些,而筆的毛質算夠硬,偏左偏右的情況會小一些,畫幼細線條時無需超卓的技術也應付自如喔!
想要粗一點的眼線的話又得,用小小力就可以加粗了!
看起來效果還真有點像紋了內眼線吧!也算自然不造作呢!而且就算素顏時使用,也不會覺得over了或奇怪呢!

像我這種內雙眼皮的人,因為眨動眼睛時往往都會牽動到條眼線的,所以找種鎖色能力高同時又防油不錯的其實不容易耶!以上兩款,雖然不是完美的,也算應付到啦!
contact me:

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:

<google+><Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>

留言

熱門文章