想幾鮮有幾鮮(≧∇≦)德哥火鍋專門店 (佐敦)

海鮮站在我的最愛的排行榜來說,可謂去到無敵是最寂寞的狀態了!😂
今晚又是海鮮夜,約了三五知己齊齊吹番晚。




本來我們一心是打邊爐的,所以來左德哥呢度,點知見到有海鮮餐食,睇落幾豐富下,又有新意,我們立刻轉左軚,變左食海鮮😂
未食之前例行動作:調好自己個醬汁先,可以加青紅辣椒,生熟蒜頭,芫茜蔥咁。
再叫定懷舊雪碧就一切準備就緒了!
就是呢個餐,叫做浩瀚桑拿海上鮮,見到好大堆頭咁,又有多款海鮮,而且收定價,就唔怕食到超出預算都唔知啦!

生蛤蜊據說很補血,不過大多數人都覺得太腥而不敢吃,我天生是一個海人,對腥呢種氣味沒甚麼感覺,忍耐度倒是頗高,通常新鮮的,我好少覺得腥,對我來說,那是鮮!倒是死了的海產,我就好遠都會已經嗅到腥。所以,在一片“好驚呀!““嘩,血淋淋咁嘅“的此起彼落尖叫聲之中,那既鮮而實在又帶點血液的味道的生蛤蜊就我一個人大快朵頤了!正!店家有提供蒜子,不過我試了一口,那過分辛辣的蒜味又太搶風頭了,把蛤蜊的味道都蓋掉了,又不太好。其實單食可能會較難接受,沾小小醬油就剛好提鮮又能稍稍染蓋那頗濃的“血液“味了。


一上桌用大錫紙包住,老闆話咁樣海鮮嘅鮮味和精華就會全部逼曬出來,而且會緊緊鎖住左在錫紙內,咁食到嘅每一件海鮮個味道都會提升,變成超級海鮮一樣!😂
果然一打開,個香味真是唔講得笑,完全大發!而且超多嘅款的令人垂涎欲滴, 見到的首先係有一帶條沙巴龍躉, 整整覆蓋著整個煲, 簡直就是個好的直徑一樣, 非常大條的一條沙巴龍躉!單是這條魚價值也不菲呢!


除左沙巴龍躉之外,其他用料都很豐富,包括有 大蝦, 石蠔,雞件, 帆立貝, 蟹, 大花甲, 超多蜆.....多到唔記得左😂😂😂😂😂


蝦肉爽口彈牙,帆立貝好似細粒左啲,不過都ok好食,蠔超大隻,應該是我的邊爐最愛桶蠔即美國蠔先有呢個size,蒸完竟然唔會太韌,蠔味夠,正!
最最最正一定係呢條沙巴龍躉,魚的肉質爽實,食得出非常新鮮,骨極少,每一口都啖啖肉,再加埋極富膠原口感的魚皮,簡直是享受的化身!完全滿足到愛魚和對魚有好高要求的我!
飽餐一輪後,加入了冬菇呀,豆卜和烏冬同吃,所有鮮味被豆卜完全吸收再食!滋味可想而知啦!今晚對於我呢個海鮮人來講簡直大滿足呀!

德哥火鍋專門店 (佐敦)
地址 : 佐敦廟街286-298號華志大廈地下A舖


留言

熱門文章