抵食串燒

購物精的我常常過嚟觀塘這裏找平靚正開倉!尤其是呢邊勁多護膚品牌子開倉,買到手軟呀! 瘋狂購物完,當然是祭五臟廟時間啦!



剛巧同一層就有這間串燒店, 而且價錢好便宜, 一於試下佢!

點菜紙有一張, 底面都寫滿選擇, 大大話話都有三十多款。 選擇種類都包羅萬有, 豬牛雞和海鮮類都有得選擇, 而且價錢都算便宜, 一般燒雞翼都是22蚊左右, 朋友點左一條墨汁墨魚腸大大條都是15蚊, 可惜裡面有豬肉我吃不到, 看起來很好味的樣子>n<


好難得見到串燒店有得食炸薯條,當然要試下,份量夠大碟而且即叫即炸。 食炸薯條當然最緊要是夠熱和夠脆啦! 呢度都炸得唔錯 ,而且加咗少少黑椒,味道更好~



另外還有一款炸物個人非常推介~

就是炸牛乳蟹肉薯餅了, 外層炸得非常鬆脆富有口感, 一咬開就是好似岩漿般滾熱的牛乳, 配以打爛了的蟹肉和薯餅, 味道好夾之餘層次感豐富! 在北風呼呼的晚上, 吃一個這樣的薯餅, 立刻暖上心頭。



這裏的鹽燒雞中翼好像比現在的譚x雞翼來得好吃, 起碼前面這兩隻雞翼是大隻仔, 強勁嘅臂彎絕對是女士最喜愛的吧?!
味道方面, 簡簡單單的鹽燒也可以很好吃, 鹹香味脆雞皮再配以鮮嫩的雞肉,正! 雞翼控的我表示滿意!



厚切牛脷串價錢上明顯比其他食物有點“拿利“, 叫價38大元。 可是wild girl 嘛,和牛仔舌吻 ,一向是我所喜愛>v< 。 還好這牛舌果然夠厚切, 而且吃起來彈力十足,甚有嚼勁又不韌, 又帶黑椒胡椒香味,算值回票價啦!



牛柳串對於我這個老婆婆的牙力來說, 好像有點燒過火了, 或許是這個牛和我年輕一樣成熟吧?




牛仔骨香囗有咬口又不會太鞋,而且味道帶黑椒味,同時食到有牛油香,幾好食!


鮮‧港式串燒吧
網址: http://s.openrice.com/QrbS0DAy3W0
地址: 觀塘 開源道60號駱駝漆大廈3座5樓P室



留言

熱門文章