韓食之選@鳳雛

韓粉的我,知道旺角開了間非常出名的元祖安東燉雞,特意來試!




之前去韓國旅行嘅時候都有食, 記得那時香港未有這麼多韓食店, 睇好多攻略,山長水遠才搵到燉雞店吃! 現在多麼方便, 當然要食返餐勁嘅啦!

鳳雛燉雞作為鎮店之寶當然要試下啦! 但同時我又好想食埋炸雞喎, 為食的基因驅使下, 決定兩樣都叫曬!


鳳雛燉雞二人份想不到已經很大碟! 認真超抵食! 而且內裏用料十足, 除了美味燉雞之外, 還有燜到又淋又入味的薯塊, 彈力十足的蒟蒻絲, 我相信單吃不用加飯已經可以好飽飽!

個人幾鍾意燉雞嘅風味, 煮得好入味和咬落肉質嫩滑的雞肉, 啱曬追求重口味的我!


炸雞來說,口味的選擇一向4到5款,這裡都不例外,我們選擇了由原味及醬油味組成的半半炸雞!

金黃色的炸雞塊,而且原來還跟了一大堆薯條一齊,幾喜出望外!不過,我覺得個炸雞肉老左啲,有樹皮feel,明明係雛雞,不明白點解會咁老,完全無嫩口的感覺,朋友說我太誇張了!他食落ok.不覺有問題,可能是我一聽到是雛雞就同嫩和滑聯想在一起,才會因這反差而有所失望?



紫菜包飯是我必食之選,基本上去度任何有供應的地方都必定會點來食嘅!
我鍾意那種爆餡的感覺,而且包飯沾韓式辣醬勁好食的!

呀,不得不提一下,這裡的果肉soda好好味,而且好夠味,飲到底都仍然好夠味的!

留言

熱門文章