性價比高的韓燒放題 @大同韓燒

我最鍾意同男朋友去食百幾蚊放題韓燒嗰啲, 一方面可以滿足我食放題嘅願望, 另一方面想食好啲之餘又想慳住老公仔個荷包。


平民價錢 ,食物質素ok, 性價比高是這間大同韓燒的賣點! 精明的我又點可以唔嚟呢度試下呢?!

這裏肉類款式超多,啱曬我們呢一pair食肉獸! 飲品也是任飲, 款式雖然不算多, 勝在大路的七喜、提子汁、百士等還是有的~
前菜方便選擇好豐富,不用燒立馬有得吃!
有韓食必選泡菜、青瓜、大豆芽、醃蘿蔔也有辣味螺肉、芝麻八爪魚。中一款好特別嘅就係辣豆泡,甚至芝士焗西蘭花椰菜花,韓式大醬糕炒年糕和炸薯條也應有盡有多到數唔曬!


自助吧櫃還有時菜和韓燒必備:生蒜頭、大醬等配料任取, 用嚟夾番個傳統生菜包肉就頂呱呱啦!

肉類方面選擇有十分多!有燒牛肉,羊扒,汁燒雞肉,汁燒牛仔骨,蜜汁豬扒,鹽燒鴨,紅燒牛肉,鮮火雞腎...........
而且全部雖然醃製過,但看得出本身肉質也幾新鮮。
韓燒肉類之中我自己最鍾意食牛仔骨, 呢度啲牛仔骨個款頭都幾好, 醃得幾入味,肉質又夠嫩中帶勁,幾好食~
話明係韓燒, 雖然係平民價錢任食, 但都有豬五花腩任得你燒隨便你食, 都算唔話得! 而且肉質粉嫩, 五花腩層次分明, 估唔到質素都幾好喎!

我最鍾意張泡菜夾埋落去個生菜包到, 在放好多好多大醬和韓國辣醬落去, 夠曬咸夠曬辣夠曬惹味!

 而且想不到放題內的海鮮類竟然會有大眾化的燒魷魚之外,還有大大隻青口和無限供應的扇貝任燒任食!!! 實在令人有意外驚喜之感覺^^


雖然扇貝係細隻啲, 不過勝在無沙連埋裙邊一齊原粒燒, 都好鮮甜呀! 講個小秘訣畀你哋聽, 記得起咗粒肉來燒,不要連殼燒,會燒多好多同食多好多㗎!哈哈!
反而青口係我鍾意食大大隻size嗰啲, 又係起咗個殼來燒, 這樣煮青口的水份便沒有那麼快流失, 吃起來仲好多汁㗎!
同埋呢度燒嘢食會有張紙墊住, 唔單止冇咁熱氣, 食物中冇咁容易燶, 有時掛住玩下電話、傾下偈,點知再望一望啲食物已經燶咗, 但係隔咗張紙之後就唔會㗎啦, 覺得咁樣冇咁浪費食物,而且啲食物有冇咁容易乾爭爭!
除咗熟食仲有三文魚刺身, 不過質素就好一般, 叫做有好過冇啦! 反正我志不在此~

如果去到呢個時候你仲食得落嘅話 ,還有雪糕櫃也是有無限供應的任飲和無限添食~ 不過我已經好飽了( ̄∇ ̄)

留言

熱門文章