抵食好食樓上鋪之選@eat me bar

近來旺角多咗好多樓上鋪, 不單價錢較實惠, 座位相對上也濶落一點,我也坐得舒服啲~

在樓下見到這張海報,有我最鍾意食嘅漢堡包,而且是黑竹炭漢堡包,見幾特別,就上嚟試下啦!
呢家是西餐廳,主打漢堡包、pizza等……嘿,年青人我就最啱食啦!

除了不份漢堡和薯條外,加18蚊可以享用是日餐湯和沙律變餐,加多10元還多兩隻焗蠔!不過,焗蠔我麻麻,生蠔才是我杯茶。今日是日餐湯幾特別,是紫薯湯,平時好少飲到架!


 藍沙乳酪特飲是我的,另外那杯藍碟茶是朋友的,都幾靚!我那杯小小乳酸味,幾清新,而且是冰凍的沙冰,夠曬涼快~~


終於到我的主角出場,登登登登。。。。就是黑松露芝士牛肉漢堡配薯條!
竹炭包加上足足6.5安士特厚牛肉漢堡顆拍巴馬臣芝士和蕃茄和火箭菜以及黑松露!呢個組合無得輸啦!

薯條更加是超巨型的,有圖為証!粗過拇指,長過中指,炸到淡金黃色的健康膚色,外脆內軟的口感,好味呀!

軟熟的黑竹炭包,令人忍不住一口要咬下去!好不容易才能一口咬到底,証明我的確是好大個口!哈哈!



中間那層牛肉一點也不會韌,同樣是軟綿綿的,牛肉略羶配竹炭又幾中和到喎!我後來還將之後來的大啡菇夾埋落去一齊食!味道的層次又豐富左啲!


慢烤大啡菇配煙肉芝士汁超正! 那個大啡菇一咬開爆汁, 估唔到焗完一啲都唔乾, 反而將所有的水分鎖在一起, 入口過下就喺嘴裏面爆出嚟,濃味又多汁!加上香氣逼人的溶心芝士,大愛!

留言

熱門文章