好昧抵食地道台式火鍋享受@饕鍋物

喜愛吃放題的我, 常常和老公出外拍拖的晚餐節目就是放題。 不過日式放題吃得多有少少厭, 雞煲放題食得多又有啲燥, 咁啱俾我發現到有間台式半自助放題店,正好出去試下!

這裡人頭收費,每位只須$188加一,確實好鬼抵食!每人可以有一個饕鍋物台式火鍋套餐~

饕鍋物台式火鍋套餐總共有八項選擇項目。


包括新鮮現熬湯底:
六款選擇包括: 紅燒牛肉湯,台式鴨血麻辣湯,台式三杯雞鍋,九層塔蜆湯,蜂巢豆腐美人鍋,黑糖薑母鴨湯~


但是看湯底的陣容已經和我們平常吃到的好唔同。不再是平凡的清湯或芫荽湯,而且六款湯底都各有特色之餘亦很台風,一時間很難决擇嘛! 最後我選擇了台式鴨血麻辣鍋和紅燒牛肉湯, 湯底還非常足料呢! 看着已經很吸引!



套餐2:吃到飽台式配料(無限追加), 可以無限最加的款式也很多大概有成40款: 例如正宗鴨血、鴨肉丸、墨汁墨魚丸、羽衣甘藍、芥辣魚蛋、年糕條、 抹茶麻吉燒、蟹棒、鮮蝦丸……
上圖這張琳瑯滿目的點菜紙就是吃到飽系列, 種類選擇繁多, 就算係大食積也不驚不夠飽呢?! 不過我個人認為吃完這個套餐,大食如我也基本上已經不能再吃下更多了! 只能夠再encore 我非常鍾意的鴨血咋!


一開始每人會有一個小籃子,當中有豬肉丸、豬肉腸、冬菇、粟米、羽衣甘藍、 墨汁墨魚丸和魚腐 等等…… 每款有一粒,可以淺嚐一下,覺得好食在點~



套餐3:精選火鍋海鮮肉品包括: 極品牛三角、特級松阪豬、土雞腿、胭脂豬爽肉……
或者加錢升級肉類或海鮮: 可以加錢轉星斑魚片、象拔蚌片、日本和牛、美國桶蠔或者長腳蟹腳
酷愛食牛的我倆選擇了極品牛三角和加錢的日本和牛, 一於看看兩種牛有何區別先!
 極品牛三角
一人份量有6塊牛肉,份量不算多,勝在夠大塊亦夠曬肥美!

食起來滿滿的油花香!

日本和牛
加了錢的日本和牛又看起來又真是高級好多下!單睇那火焰般的雪花紋理已經令人忍俊不禁吧!同時有八塊呈傘形排開,煞是誘人!

和牛口感軟滑彷如棉花糖在口中融化般,輕柔如羽毛般在空中飄盪的感覺!真真好味!

還會有每人一份海鮮手工火鍋配料, 包括大蝦、手工花技丸、手打鯪魚丸、手打牛肉、水餃、蛤蜊、豬肉花、東石鮮蚵仔、淡菜。


這盤已經是二人份量,如果一個人就會各一,我很喜歡這種每款試小小的概念,fit曬我呢啲樣樣都想試下,但又眼濶肚窄,想試多兩款都飽到食唔落!但是這裡每粒丸丸俾一粒,但試到更多味道,好像今晚,我大大話話食左二十款食物,但感覺ok,不會飽到頂上心口囉!

蛤蜊夠大隻又夠鮮,難得無沙掃慶~手打丸彈力夠,食得出打到起曬膠,帶少少咬口,而且鮮甜喎!仲有好特別的灼蠔仔,都幾好味!



饕鍋物主食: 可以7選一包括自製擔仔麵,迷你滷肉飯,新竹米粉,稻庭烏冬,手打麵鹽酥雞,綜合甜不辣~超多款式梗有一款啱食!
呢個係迷你滷肉飯,我老公食嘅!見佢食鬼曬應該都啱食!不過由於我已經食到飽飽地,驚食埋主食就食唔到甜品都似,所以在甜品和主食之間就當然揀左甜品啦!哈!


還有四款台式小食無限任添, 有鹵水蛋,鹵水豆腐,滷水豬手和鹵水雞翼,同樣每款有一件,老公已經急不及待不等相機已經食左先!鹵水都鹵得好入味,尤其豆腐,簡直是一咬開塊豆腐,鹵水汁由豆腐中間爆番出來。


套餐最後連甜品都照顧埋,可以在四款中任選一項, 哈根大師雪糕也有得揀, 還可以嚐嚐自家製甜品, 例如黑糖芋圓或黑糖雜錦芋圓~
大師常常有得食,所以當然要試有特色的黑糖芋圓啦!


而我咁多心,雜錦的就最啱我了!有齊芋圓、紅豆泥、薏米、涼粉、 蒟蒻和大大粒士多啤梨咁豐富的組合就真是啱曬我啦!而且份量夠曬大碗架!黑糖味又唔會太甜,底下鋪滿冰粒,食落透心涼夠曬消暑架!



套餐還包括每人一杯手工台式飲品, 款款多彩色繽紛設計獨特花心思, 我就選擇咗以烏龍,藍珍珠和鮮奶來泡製的華麗的冒險, 香濃的烏龍配順滑的鮮奶,原來好夾!加上甜甜的藍珍珠成件事立刻girlish左!老公仔就揀咗佢最鍾意嘅奶茶,不過呢杯是特別的紅豆奶茶配黑糖珍珠!
最正嗰part係加十蚊可以無限添飲! 一口氣試曬超過十款台式飲品,正到無朋友! 呀!唔係!係正到一定要帶曬啲朋友嚟食呀!

留言

熱門文章