毛孔救星!熱能磨沙會變泡?!@DR.JART+ Pore Medic

對於容易生暗瘡的我,去角質是好重要的一環!但由於我同時屬於較敏感的皮膚,所以在選擇產品時又有好多唔係幾用得!在work同mild之間,要攞個平衡其實唔容易!啱啱試左DR.JART+ Pore Medic覺得都幾好,自費架!都好想介紹俾大家!

DR.JART+ Pore Medic
溫和去角質泡泡
用後使肌膚感覺柔軟光滑的皮膚熱水晶磨砂,只須60秒,發泡後使皮膚光滑,清澈。
精製酒精、對羥基苯甲酸酯、香料、著色劑全部無添加。敏感肌適用。
醫學去角質泡泡 , 包括有兩個產品 , 第一個係左手邊圓形一瓶裝的去角質磨砂膏 , 第二個係右手邊支裝嘅泡泡液!
簡單兩個步驟就可以做到去角質,而且仲幾乾淨架!

我的示範畀大家睇, 先打開瓶裝磨砂膏, 每次大概是一小羹大約是5毫子份量,便足夠使用全面~

所以這個50ml的分量,大概都可以用到十次左右吧?
質感是比較豐盈像豬油膏似的, 所以我都會輕輕在臉上分開四至五點, 這樣才比較容易慢慢推開並塗抹均勻~
一邊塗抹的時候還會慢慢地感受到磨沙膏溫度正逐漸上升, 好像在敷鹿茸面膜般的感覺, 就是暖洋洋的, 不過並不會覺得灼熱或者有刺痛的感覺。
同時都會感覺到有幼細的磨砂粒子, 通常我會在全臉先慢慢按摩一圈, 然後在比較容易長暗瘡和粉刺的位置,例如下巴、鼻翼、鼻頭等部位,再重點按摩出擊!
這個步驟大概需要打圈一至兩分鐘左右便可以進入下一個步驟! 記得先不要洗臉!

Step 2是bubbling peel, 應該可以理解做泡泡煥膚術吧?


這個好像透明膠水質感的bubbling peel好有趣的, 一般接觸皮膚是不會有反應的。
必須要接觸step1才會產生輕微泡泡的化學反應~
所以我們就直接將bubbling peel 倒落已經塗滿了step1的 全面, 記得這個時候動作要快, 不然抱抱都全沒有了。
快快手的倒落面上然後再輕輕按摩, 通常我都先到一邊面再到另一邊面, 每邊大概一毫子的分量就可以了。
然後一路按摩一路見到有好薄好細的泡泡在產生, 同時又因為我在按摩打圈而壓平, 效果幾有趣!
快速按摩60秒之後就可以用溫水洗乾淨~


洗乾淨之後覺得面上每一個毛孔裏面的污垢都好像被溶解掉一樣! 尤其鼻頭的位置, 那種彷彿有黑點和無黑點的交錯感都不見了!而且清潔得來唔會抽走肌膚水分,摸起來反而滑溜左好多添!
By the way,DR.JART+ Pore Medic係主張10無架! exactly邊 10無就唔記得喇, 總之就係減低敏感機會啦!

好多人覺得有兩個步驟去做清潔好似好麻煩咁, 但係我就覺得用兩個步驟五分鐘左右嘅時間,便可以大大減低生暗瘡嘅機會真係好值得! 而且呢一set原本成三百幾蚊,我喺莎莎特價98蚊嗰陣時買㗎, 係咪好著數呢!

以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
fanpage:https://www.facebook.com/Shadowcblog
歡迎合作試用.邀稿.出席活動:shareshadow@yahoo.com.hk
my share platform:

<google+> <youtube> <facebook> <Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><Lady Qooza><qooza beauty><weshare><openrice>  <fanpiece>  <beautenation>




留言

熱門文章