晚飯直落蒲點@klassic bar and lounge

今晚化行妝去左中環的klassic食晚餐,估唔到是食印度food,chicken wings同印度炒飯十分有驚喜!

原來呢度日頭有做lunch buffet,仲只係98蚊一位鬼死咁抵!夜晚就係酒精夜貓蒲點!在呢度返工嘅話真是好鬼忙啫!


本來嚟得呢度應該要試下佢啲特色酒精嘅, 不過最近要戒口不能碰酒精的我, 餐廳非常是sweet為我調配了fruit punch, 美美噠的fruit punch不但好喝,還足料,尤其西柚汁美非常濃,感覺好健康呢!

可能女仔都係比較鍾意吃小吃, 我喜歡用小吃填滿肚子的感覺, 因為肚子容量有限,但是心裏面卻很想樣樣都試!


於是我們叫了魚手指和chicken wings~
想不到簡單的魚手指也令人有驚喜! 喜歡這裏的誠意,不是已現成的魚手指來製作,而是親手以魚肉切好的長方條現製! 所以食到魚肉特別嫩滑, 外皮也沒有一般超市現貨的厚重感, 外脆內軟形容最為恰當!


雞翼一上枱我們直頭興奮到暗暗喝了一聲啋! 就是看見那脹卜卜的 外形,再穿上了一件彷如吉列豬扒般踏實的外衣,我簡直按捺不了我那蠢蠢欲動的心,立刻用叉一下剌落去把它往咀裡送了!


不料鮮味的肉汁竟一下噴了出來!炸得好呀!滿滿的肉汁底下是嫩滑的雞肉!完全好味到不能停下來!每人三大隻的雞翅膀被我兩分鐘內k.o了!好不誇張吧!可是人家覺得很好吃嘛(≧∇≦)

MAIN方便我們叫了烤全雞同印尼蝦飯,唔好問我點解雞完又雞!首先唔食豬嘅人係咁架,選擇唔多,而且雞翼同全雞好明顯係好唔同架囉!



個全雞係要小小時間去即叫即烤嘅,不過食住小食等時間都好快過!而且隻雞同平時食嘅烤雞好唔同,竟然切開有多汁雞油湧緊出來!尤其雞腿帶小小焦炭香,但唔會乾爭爭,好食喎!


另外個印尼炒飯一出場平平無奇,既沒有驚人size大蝦,又沒有華麗裝飾,就是一個非常平實feel的炒飯囉!蝦仲要個尾有小小殼同幾細隻,點知食完第一啖,我們立刻你眼望我眼,得喎!好食喎!
首先我極鍾意佢炒到小小辣同好creamy,但係啲飯粒係好完整架,creamy的質感我估計是加入了印度好出名同時我勁鍾意食的yellow beans,黏糯的質感滿滿辣豆香!呢個moment ,蝦也頓時變了配角了!超推介喔!

留言

熱門文章