燒盡牛全宴@熊本燒肉放題

戒吃了豬肉的我, 對牛肉的渴求越來越大! 心底裏那種慾望簡直有個黑洞般, 要填補這種空虛感, 真是要好好地吃大吃一頓才可以!

所以,熊本!我來啦! 這裏主打牛肉放題燒烤, 集合多款日本靚牛, 肉質上乘價格親民,識食一定係嚟呢度!


估唔到一上到嚟就見到有一個天大嘅好消息, 只需要簡單在面書上讚好分享, 眼前這個美味的海鮮盤便唾手可得了! 頓時覺得原來我個like咁值錢架原來!(≧∇≦)
海鮮盤份量十足!一點也不欺場! 二人份海鮮盤包括 每人一隻特大貴妃蚌、 極上帆立貝 、鮑魚、 生蠔和大海蝦!
一口氣放曬上個燒盤上燒,場面幾壯觀!
帆立貝唔單止外型大大隻,夠曬份量, 就連鮮味都係無與倫比嘅! 大家唔好以為我烹飪其實太差燒到佢咁黑, 其實我係加左醬油落去, 加埋醬油落去吊一吊味,仲好味呀!
件生蠔畀我燒到細隻度搵唔返出嚟,笑左!
不過個海蝦唔係幾新鮮,扣左小小分!
個鮑魚同桂花蚌都Very ok,夠新鮮而且仲非常彈牙,燒完都唔會韌,原汁原味已經好好食!
見到成張紙密密麻麻都是牛肉真係令人好興奮呀!
而且訊息唔再係局限於牛小排,牛扒呢幾款,仲有牛排骨、牛舌、牛裡肌、牛側腹、牛大腸、牛胃、牛柳粒…… 簡直成隻牛講得出嘅都揾得到咁濟,好似牛全宴咁架勢!
我唔客氣啦!立刻call左一轉先!!
由遠到近分別係:牛排骨、牛小排、牛舌、牛裡肌和牛側腹~
噴,真心靚仔呀!估唔到呢啲咁上乘feel嘅牛肉會在放題見到呀!而且真是任食唔嬲架!講真食一轉都已經值回三百元人頭費啦!
每種手都各有特色,牛排骨半肥瘦,夠曬油脂香的同時又夠咀嚼勁!手舌全部厚切,完全感覺到舌頭的彈力十足,堪稱最難抗拒的法式濕吻!(≧∇≦)
牛裡肌切到夠薄夠大塊,肉味最和濃就一定算它了!不過由於本身脂肪比例較低,所以千萬不要燒熟透,7分熟就要食了,便能享受到最香濃的狀態!而牛小排就見到那白色的雪花滿佈就知夠肥美啦!

我自己就覺得牛側腹係最好食嘅!小小的一塊,燒極都唔韌,卻有如年輕的肌膚般彈下彈下!同時牛肉味又夠,好像食緊牛肉果汁糖般juicy!
除了烤肉之外,還可以點日式剌身食! 剌身種類都ok多選擇~ 譬如有三文魚、墨魚、甜蝦、左口魚、帶子……
亦都有小食和飯類供應,一般燒一邊食住等囉! 不過非常鍾意食燒肉的我們就留肚吃燒肉,只係叫咗少少小食嚟試下~


除了讚好面書有海鮮食之外, 也有一般海鮮例如三文魚頭、靖魚、秋刀魚、多春魚等……供應到。
非常鍾意食魚魚嘅我忍唔住叫咗兩份三文魚頭自己燒, 果然充滿廚師術天份的我將那三文魚頭和靖魚燒到皮脆肉嫩,香到不得之了!


留言

熱門文章