有隻炸雞嘆咖啡?!(@_@)樂天經典

大家不要以為吃中菜來來去去就得幾款!如果餐餐都肉餅或者生炒骨,的確會厭!

想有新意思?推介大家來樂天經典! 這裏不是有新菜式每次來都有驚喜, 怪不得常常都爆滿客啦!
而且這裏環境寬敞,坐位與座位之間空間感十足, 吃飯傾心事都無咁易畀隔離位聽到啦!

店舖雖然坐落於黃金地段奧海城,但是價錢卻非常大眾化, 而且款式設有小中大三個價位, 就算二人小家庭 或者一大班人嚟, 都滿足到不同需要~
而且雖然我們叫的大多以小點為主, 想不到已經甚有份量!

每日都要嘆一杯咖啡的我, 當見到有這款咖啡脆雞, 當然要試下啦! 第一次食到咖啡味的炸雞, 一上檯香到不得了, 就好像一杯香濃的Latte放在面前一樣,令人不期然深深的呼吸了一下,好讓那香氣彌漫在身體內的每一處~
吃起來亦有驚喜,皮炸得恰到好處,就是一咬下去,皮會卜滋一聲的,香脆得來感覺沒甚油膩感!雞肉亦保持到嫩滑的質感,還有絲絲雞油滲出來,而且味道帶有咖啡的甘味和香氣,還有微辣感,覺得好有特色之餘又覺得好味道!
我超鍾意食魚,呢味花菇雲耳蒸鱸魚片就啱曬我!亦都好啱啲怕魚骨所以抗拒食魚的人,尤其小朋友!
因為爐魚已經預先起肉拆骨之後再連同金針雲耳一齊蒸熟,所以眼前是每一片都是白雪雪同啖啖肉,食落鮮味十足之餘,仲好似豆腐咁滑!
蝦醬雞中翼亦是老少咸宜的送飯首選!每一隻都好大隻下,大人同小朋友見到都會好開心嗰隻(≧∇≦)
蝦醬味夠香,但唔會好濃同太咸,同雞翼原來都幾夾架!

如果好似我咁嫌白飯太dry太單調,呢款海鮮皇炒飯就啱曬!飯粒夠曬米香而且煙韌柔軟適中,再配埋蝦仁蟹籽等材料,係好食嘅!但是減肥中的要小心,原來會不小心食多咗架!(>﹏<)

留言

熱門文章