吸走象腿變索腿@NuMe

從小到大,一聽到象腿或者豬腳自然就會對號入座, 心裡面已經灰到去一個點,要擁有一雙長腿或者索腿可能要等投胎下一世先至有機會吧?!
不過原來而家科技好先進, 脫胎換骨的技術已經不是遙不可及的事情! 自從上次上了NuMe名人醫美外科中心做了下巴抽脂後, 效果非常自然而且 顯著,所以我心癢癢好想攪攪對大腿了!



今日,我就本住改變自己命運的心情上到來NuMe名人醫美外科中心去進行我的腿抽脂治療。
為大家再一次介紹一下NuMe名人醫美外科中心先!座落於銅鑼灣信和中心的NuMe名人醫美外科中心,佔地幾千尺,坐擁無敵大海景,而且集合全球頂尖美容儀器加先進的手術室,當然最重要是醫生都是頂尖級啦!




開始治療之前會先量身,會量度了雙腿的呎吋,分別是上中下三個位置。以及會影低一些事前照作為醫療紀錄。
其實我都鼓起咗好大嘅勇氣去展示我對大腿比大家睇(≧3≦) 由於小女子的大腿一條已經等於人哋一條腰咁粗, 伴隨著脂肪而來的蜂窩組織橙皮紋亦當然唔會少!
影好相之後,然後王醫生就會來為我畫上手術圖案,這個圖案的作用就好像裁縫師在下剪刀前要畫紙樣一樣道理的,先標記好要清除脂肪的軌跡,那麼在進行治療時便會更流暢了!

準備就緒之後就可以進入手術室! 這裡的手術室設備非常完善, 嚴如小醫院一樣, 而且非常之大間, 亦有經驗豐富的醫療團隊跟隨, 單是幫我塗消毒藥水的姑娘就有三四個! 而在手術室內待命的就足足有成七個咁多! 而且從姑娘之後幫我著緊身衣的駕輕就熟的手法, 就可以看得出他們經驗之多!


今日會以睡眠麻醉來進行腿抽脂治療,所以在整個過程中我是不會有任何感覺的,更不會聽到任何聲音,整個人就好像睡了一覺,睡醒完成! 過程中會有精密的儀器一直監察著我的心跳以及脈搏。




NuMe採用的是Ultra-Z環迴超聲波定位吸脂方法來處理我那厚厚的已經存了三十年的脂肪!

Ultra-Z環迴超聲波定位吸脂是現時最為安全又有效的吸脂技術,透過釋放超聲波來產生氣泡以乳化脂肪。乳化後的脂肪會變成液狀,可輕鬆經引流出體外達至塑身效果!




主要適用範圍:


  • 臉部
  • 雙下巴
  • 手臂
  • 副乳
  • 腹部、腰部
  • 臀部、背部
  • 大腿、小腿等等




在現今的科技中能同時兼顧大範圍如大腿及小範圍如下雙下巴,其實很不容易!而Ultra-Z環迴超聲波定位吸脂技術就做得到!可因應不同部位使用不同探針,可以迅速乳化大面積脂肪,如肚腩、大腿、臀部、腰、手臂和肥厚的背部等部位; 這部分很重要,因為可以大大縮短過程所需時間, 變相以相同的時間有機會比舊式抽脂技術多處理一倍的脂肪! 尤其像我這種個案, 需要抽取的脂肪比較多, 溶得快自然吸得多!吸得多自然瘦得多(≧∇≦)





同時Ultra-Z環迴超聲波定位吸脂與傳統溶脂不同, 高科技探頭能識別脂肪與其他物質的區別 , 然後針對脂肪組織去溶解,吸脂所吸出來的主要是脂肪而非連帶其他人體物質,所以這裡是千真萬確的真脂肪, 效率高同時大大提高安全性!


在管道裏流過的就是被溶解下來的脂肪~
就這樣昏昏沉沉之後, 彷彿只是一眨眼的功夫, 就完成了! 當然實際上是過了大概三四小時啦!
一覺醒來之後已經身穿着那預先訂制的緊身褲了!強! 然後我看到面前有兩個樽, 原本兩個空無一物的樽, 現在都已經裝得滿滿了! 足足有5000cc! 一見到我那兩雙腿的脂肪都已經入了樽, 好想快啲見到個效果呀!XD








見到我咁精靈立刻睇到那兩樽脂肪,就知道當時我已經好清醒,而那一刻其實完全不感覺到痛, 可能因為麻醉藥還未完全退去, 不過覺得自己精神已經完全恢復過來, 還可以下床落地自由走動添!
不過我還是乖乖哋請吩咐, 乖乖地坐坐下來休息一下,先吧那瓶生理鹽水滴完然後再回家~






穿緊身束衣的日子比想像中輕鬆, 尤其是原來緊身褲有個洞,去洗手間好方便,不用脫下的!(≧∇≦)

穿緊身束衣褲的日子沒想像中難捱, 除了那個洞洞之外其實和著legging沒有分別, 只是頭十天的時間沒法洗澡令人覺得有點不習慣, 不過由於是冬天沒有什麼汗出, 而且我亦都有乖乖在床上休息, 專心一致做我的坦己(≧∇≦) 拆線之後洗澡之後,日子幾乎和平常沒兩樣。

至於哪幾個表面傷口由於是非常微小, 所以護理的功夫十分簡單, 兩三天洗一洗傷口然後換塊膠布就可以, 就是酸辣那些食物盡量不要碰,忍忍口。




大概一個月的時間已經可以初步見到個效果! 同一條褲著出嚟好明顯有好大分別!!!
原本脹爆撐爆褲那些肥膏已經唔存在喇! 原本好似一個吹脹咗氣球般的大腿, 個氣球已經由圓形氣球變成橢圓形氣球, 而且仲好似漏左氣咁縮曬水! 我覺得仲要係漏咗好多氣嗰隻(≧∇≦)



估唔到咁短時間已經見到咁好嘅效果! 果然嗰兩樽脂肪不簡單! 真係要多謝王醫生幫我抽咗咁多頑固脂肪出來! 講真其實我冇諗過個效果可以去到咁好,好似換左對腿咁!行唔係講笑,行起路上來輕盈好多!!大腿之間的磨擦亦都減低左好多,相處融洽曬!(≧∇≦)


影相嗰日公關妹妹叫我著一啲可以show到腿部線條嘅褲出嚟, 我先發現原來我係無任何褲show到腿部線條架原來! 遮住腿部線條嘅之前就有一大個櫃桶!
不過由今日開始, 我重新啦! 個衣櫃啲褲都要換過一批新㗎啦! 因為我好高興咁宣佈畀大家知,我著條褲鬆到就嚟甩啦!(≧∇≦)

每一邊大腿都瘦咗起碼兩吋!!!
咁大個女著唔落條褲就試得多,鬆到甩褲真是生平第一次!令人有種飄飄然的感覺!覺得自己瘦左好多,輕到就黎識飛咁制!不過on磅數其實又唔係話輕左好多,始終脂肪其實係好輕嘅,一磅純脂肪係好大塊架!不過今次吸左純脂肪兩樽嘅威力真係唔講得笑,腿是腿,蘿是蘿,啲線條靚左好多!



同時今次還有一個意外嘅收穫, 就係我大髀那些難看到死的蜂窩組織, 以及勁似一條一條蟲嘅橙皮紋, 經過咗今次超聲波溶脂之後, 竟然消失得七七八八! 從來未試過有咁正嘅“副作用“XD



原來超聲波因為在皮膚的底層釋放來進行吸脂, 變相即係喺皮膚底層做hifu一樣, 溶解脂肪的同時, 能量就會好似一條無形嘅膠水咁將皮層和肉層黐埋一齊, 唔單止外在線條會靚啲, 連底層嘅組織都會緊密反, 所以啲蜂窩組織阿橙皮紋呀都會退走好多架! 所以話呢度採用嘅吸脂方法就係又安全又有效,而且仲幫手收緊埋線條喎! 所以就算連緊身衣都只需要穿三個月就已經可以了! 同以前舊式抽脂要穿一年束褲相比,好太多了!


效果係震撼嘅

大家其實可以留意到上面嗰幅對比圖, 左邊個幅因為我個大脾極粗, 顯得我隻腳板幾細隻?!
而右邊嗰幅圖隻腳板大番幾多!! 當然隻腳板係唔會大隻咗, 係因為我個大畀個比例細咗好多,先會有咁嘅效果架! 而且現時為止大概只過了兩至三個月, 而我以前抽脂的經驗告訴我, 未來兩至三個月待傷口完全復原和退水腫之後,還會再瘦些(≧∇≦)

嚟緊呢個夏天, 我終於可以去泳灘暢泳啦! 唔使再怕被人歧視我對腳, 可以放膽咁喺沙灘上奔馳啦!
而且, 我現在可以著短褲啦! 呀, 係熱褲先真!一於有咁短得咁短! 唔洗再係夏天熱死辣辣仲著住包到實一實嘅長褲喇!


NuMe 名人醫美外科中心
網址:http://www.nume.com.hk
地址:
香港銅鑼灣告士打道 255-257 號信和廣場 25 樓 2505 室
香港九龍尖沙咀金馬倫道42號華懋金馬倫中心1301室
電話:(852) 2295 - 0988 CWB / (852) 2722 - 5922 TST
Facebook Fanpage:https://www.facebook.com/nume.hk



※是次treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎合作試用.邀稿.出席活動:shareshadow@yahoo.com.hk

my share platform:

<google+> <youtube> <facebook> <Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><Lady Qooza><qooza beauty><weshare><openrice>  <fanpiece>




留言

熱門文章