閃令令三文魚子飯 @空海

香港一向是一個美食滙集的地方, 不過咁多樣嘢食之中我始終最喜歡吃日本菜!



今晚來到這間名為空海的店揾食, 來這裏之前記得一定要訂枱呀, 因為這裏的空間不算多, 座位只有八個, 倒是十分適合 gathering包場呢!



這裏有很多一人套餐選擇, 價錢由百多元起至七百多也有, 可以說得上是豐儉由人。 而我今晚就揀咗呢一個松葉盛~
松葉盛:
前菜芝麻豆腐配櫻花蝦
清酒煮蜆
火焰網燒松葉蟹腳
三文魚籽拼松葉蟹肉拼蟹膏丼飯
蟹肉味噌湯
柚子雪葩或白肉紅豆甜湯




清酒煮蜆方面,試咗個清湯兩啖, 酒香特濃, 好明顯係落咗好多清酒, 我飲咗兩啖彷彿已經有少少醉意 (≧∇≦)清酒嘅酒香滲入咗蜆肉度, 不但只可以非常有效地驅除蜆肉嘅泥臭味, 更加令蜆肉的鮮味提升, 而且令蜆肉的肉質更為爽脆!



添加了蟹肉棒的蟹肉味噌湯, 果然飲起來除了味噌外還帶點蟹鮮味, 同時有勁多我好鍾意食的海帶,果然好味又份量十足!


這款芝麻冷豆腐配櫻花蝦, 豆腐味香濃, 估計是日本豆腐, 配以鮮味見稱的櫻花蝦格外開胃。




個人認為這款火焰網燒松葉蟹腳作為side dishes真是超級過癮! 簡直滿足到我食蟹最鍾意食蟹鉗呢一個部位嘅心願! 一次過有六隻蟹鉗,正! 雖然就唔係好大隻, 甚至算得上係迷你版, 不過我覺得真係好鬼q, 最重要係好有feel! 加埋係碳燒過, 食落去會更加鮮美!




三文魚籽拼松葉蟹肉拼蟹膏丼飯完全好味到唔識形容! 我淨係知我食緊嗰陣完全唔想講嘢!


明明平時食飯, 講嘢多過食嘢嘅我, 呢一刻我享受著這個豐富的美食時, 只想閉上眼睛感受著每一粒晶瑩剔透的三文魚子在口中爆開時那咸甘味, 幼滑又creamy同時特濃的蟹膏在舌尖上打轉, 加上那成吋厚的生拆蟹肉和着米飯帶來的甜蜜口感。



平時我好唔鍾意食白飯㗎,基本上淨係食餸! 依個飯仲要無加醬汁無加醬油,只係靠三文魚同蟹膏的鹹香已經令我不停地扒飯!


柚子雪葩或白肉紅豆甜湯當中, 我一定係揀紅甜湯! 呢款紅豆甜湯非常之足料! 除了有滿滿紅豆之外, 還有白玉湯圓, 再加埋蓮子一同煮, 果然夠曬甜蜜!


留言

熱門文章