“包“你滿意(≧∇≦)The Pudding Nouveau



 麵包控的我非常喜歡來這裏, 這裡的麵包由自家工場製造, 吃起來特別鬆軟的!



今晚我又來吃我最愛吃的牛角包啦!
食牛角包配小龍蝦真係絕配! 這個還切開了在中間 放滿了一堆堆小龍蝦, 製作成潛水艇的模樣!
 一咬落去個牛角包會感覺到有千層的鬆軟口感, 然後小龍蝦嘅鮮甜就會慢慢湧出嚟, 感覺非常之清新, 食幾多都冇罪惡感呀!


仲會配埋黑松露粗薯條! 粗薯條已經係正, 再點埋黑松露菌醬, 黑松露嘅幽香配埋外脆內軟嘅薯條, 應該無人可以抵抗這個魔力。。。。。 宣佈咗投降嘅我, 食曬全部(≧3≦)



夏天熱辣辣, 最好梗係嘆番杯消暑透心涼嘅飲品啦! 連平時好少飲凍飲嘅我都忍唔住叫左杯士多啤梨奶昔嘆下! 杯奶昔上面還可以加士多啤梨冬甩, 迷你冬甩真係十分cute! 食起嚟仲有香甜嘅士多啤梨味(≧∇≦)
杯奶昔飲起嚟非常之smooth, 入口順滑而且香濃士多啤梨味, 裏面仲有啲鮮忌廉, 簡直係滑上加滑呀!



OK! 我承認我係好貪心嘅! 明明都飽飽哋, 但係仍然忍唔住叫咗啲甜品嚟食! 冇計喎, 呢度啲甜品咁鬼死正, 一場嚟到唔係唔食埋呀, 夜晚掛住會瞓唔著㗎!



酸甜的粒粒芒果肉, 一圈又一圈的特多吉士的芒果吉士拿破崙,craspy的層層脆餅,軟滑到好似軟雪糕般的吉士醬,仲加埋自家製的誘惑雜苺雪糕,呢一刻,令人覺得太幸福了(≧∇≦)


The Pudding Nouveau (大坑) 地址 : 大坑京街17A地下, 

留言

熱門文章