每日兩滴輕鬆減脂話咁易(≧∇≦)美國品牌SLENDERIIZTM的智能體重管理系統

好多人減肥都會節食, 甚至乎唔敢食! 餓到個人手腳無力天旋地轉, 仍然瘦不下來! 點解? 原來消耗脂肪是需要大量的蛋白質才做到! 蛋白質就好像燃料一樣, 幫助達到消脂最強效果!
最近我試了一套由美國而來的體重管理系統, 不單此有效幫我補充足夠的蛋白質, 還會幫我暢通便便, 兩個星期左右已經見到初步效果, 所以立即介紹給大家(≧∇≦)



美國品牌SLENDERIIZTM的智能體重管理系統


SLENDERIIZTM的智能體重管理系統成分天然,只需配合健康的低升糖指數飲食和適量運動,就能讓你擁有輕盈自信體態,持久不反彈。測試證實90%以上試用者都能達到滿意的減重效果。

產品包括:

  • 纖體滴組合套裝 * 1set ($1437)

 美國品牌SLENDERIIZTM的智能體重管理系統,當中的纖體滴組合套裝,由消脂易(SlenderiixTM)促纖益(Xceler8TM)各一瓶組成,是市面少有的滴劑瘦身產品,有效提升代謝率、控制食慾及改善胰島素敏感度,加速減重效果。



消脂易滴劑 :


消脂易滴劑 以天然成分, 幫助加速釋放體內多餘的脂肪, 其中的協調作用更有助減少飢餓感, 提升代謝率及清除毒素, 從而加快減重的過程。



建議每天使用三次消脂易滴劑, 並在三餐前十分鐘服用, 每次使用0.7毫升, 置於舌下含住至少十秒再吞下。

滴管裝使飲用時很方便, 而且每支滴管又準確的分量刻度顯示, 所以容易計算精準。 味道方面, 是容易接受的淡淡薄荷味, 有點像薄荷糖的味道! 所以就算要含十秒才吞服,也沒有問題喔! 而且我覺得這樣吃液體比吃膠囊要好得多, 一來身體更直接吸收, 二來減少吃明膠的機會總是好的。


促纖益滴劑:




促纖益滴劑當中蘊含多款植物精華萃取蔬菜甘油等, 有助於提升新陳代謝和 暢通便便, 同時加強身體能量, 達致進一步強化減重功效。

早餐及午餐時段, 須同時使用促纖益滴劑。
在使用完消脂易滴劑10分鐘後, 取一毫升的促纖益, 同樣置於舌下含住至少十秒再吞下, 亦可混合果汁骨水飲用 ,之後便可以用餐。
味道略帶甜甜地, 同樣味道屬於容易入口型, 所以我都是 含服, 並沒有需要加到飲料中喔~
由於這 能提供能量運作, 因此可能會精神好易不易入睡, 所以晚餐時依個人狀態是用吧~ 我屬於比較不容易入睡所以只會在早餐和午餐後服用~



  • 健怡餐 970g * 1pc ($788)


健怡餐PureNourishTM 則含有從豌豆和小紅莓中萃取的全天然蛋白質,不但可維持身體能量,更可於劇烈運動後幫助肌肉恢復及促進飽足感。


  • 纖體滴手搖杯 * 1pc





使用方法好簡單, 包裝袋裏面已經有一個匙羹, 將兩平匙左右的分量, 倒入手搖杯之中~


手搖杯之中裏面會有一個鐵波波, 鐵波波有助搖勻。
再到入8安士水, 水瓶上附有刻度,所以好容易調較合適份量。 蓋好瓶蓋用力搖晃大概15下便可以, 然後水樽只要用水沖幾幾下又搖幾下便好乾淨, 清潔起來 都好方便下!


配方中蘊含大量植物膳食纖維以及酵素, 能提供每日大約28巴仙的纖維補給, 當中更包括十四種維他命及礦物質成份, 營養豐富而且不會肥胖, 更提供大量蛋白質來燃燒脂肪, 除了當 supplement 之外還可以作代餐飲用!





而且味道容易入口, 加上只需要飲好細杯, 骨碌骨碌幾啖已經飲完! 所以我習慣會在一起身飲咗一杯水之後就沖佢嚟飲, 當早餐就啱曬喇! 因為我通常起身胃口都唔好, 飲呢一個會有少少飽肚感,fit曬!



整個療程最少要進行八週, 而我大概進行了三週, 感覺上控制食慾方面就效果都幾好, 將我由恐龍般的食量變到終於似番個人, 連我個朋友都問我點解細食咗咁多! 對於我晚餐的食量佢覺得非常之不習慣, 說竟然咁快飽? 仲叫我唔好扮細食(≧∇≦) 仲要細細聲話俾大家知,其實我每日淨係飲咗一次, 雖然係咁懶, 但係我的確感覺到有功效! 最大功效就係便便暢通咗, 由每日一次進展到每日有兩至三次, 不過並唔係肚屙嗰隻, 都係好舒服咁去嗰隻, 個肚腩仔真係有細咗好多, 先至知道原來日日有廁所去都會有宿便!
唔單止屙咗宿便立減水桶腰! 而且個人覺得消脂能力方面都做得幾好, 食咗三個星期都有輕到三磅, 零節食零運動都輕到三磅都算係咁! 
最重要係成件事令我覺得好舒服, 唔會因為減肥節食覺得好有壓力, 食量雖然細咗但係唔會話食唔落或者完全唔想食, 這段期間我仍然有食薯片喇朱古力呀放題呀炸雞呀等等等等(≧∇≦) 不過當然係唔好㗎啦哈哈! 但係咁都減到磅數都算好勁! 接下來幾個星期我要乖乖地連炸雞薯片同朱古力都試下忍下,睇下會唔會減得勁好多先(≧∇≦)

facebook:
https://www.facebook.com/hongkong.ariix/
  • FB: hongkong.ariix
  • IG: ariixhkofficial
  • WeChat: ARIIX-INT-WECHAT
website:
https://ariix.com/


※是次產品由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
fanpage:https://www.facebook.com/Shadowcblog
歡迎合作試用.邀稿.出席活動:halloshadowking@yahoo.com.hk
my share platform:


<google+> <youtube> <facebook> <Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><Lady Qooza><qooza beauty><weshare><openrice>  <fanpiece>  <beautenation>




留言

熱門文章