平民價錢世子級享受 @平昌

今日我又來食我最喜愛嘅韓燒喇(>^ω^<)
韓燒店之中我比較鍾意食呢間!除了有親民的價錢之外,亦有性價比高的食物質素,而且款式甚多,單是牛肉的款式也超過八款,啱晒花心嘅我(^_^)v



這裏本來就會供應一些特色泡菜,路邊揀緊韓式小吃,還有無限量的生菜包,因為韓國人講究肉類和纖維的平衡,喜歡在吃烤肉的時候包上蔬菜順便中和一下油膩感~


吃多口渴的時候又可以飲汽水, 這裏的汽水在汽水櫃內的都可以無限任飲, 當中有香港人最鍾意嘅蜜桃茶烏龍茶忌廉牛奶等等, 款式都很多。



作為牛魔王嘅我呢度絕對滿足到我! 這裡牛肉款式超多, 比起出面放題多好多, 不會只得兩三款供應, 包括有燒牛肉! 牛肉醃漬叉燒肉! 燒牛肋骨肉 !烤牛脷 !照燒牛五花肉 !辣醬牛五花肉 !la牛排骨!

連豬肉類也是多款過人的, 包括有烤豬肉, 烤五花腩, 烤梅頸肉, 較薄切五花肉, 特級豬頸肉, 辣醬豚五花肉, 照燒豚五花肉和烤調味豬肉!



在眾多牛肉款式芝中, 我個人最喜愛食這種醬醃牛肉, 薄薄的一片吃起來特別嫩口, 而且味道滿分, 我和朋友不停地 encore 這一款足足encore了 三次,哈哈!


這裏的牛仔骨也不錯吃! 好少會一整塊牛仔骨雙連地上枱, 相連的牛仔骨比一塊一塊散開的牛仔骨價錢略高, 估唔到放題都食到有呢個質數!




來韓式燒烤,生菜包肉是指正常識吧(≧∇≦) 不但只可以中和肉類的油膩感, 而且吸納多一點纖維還會更飽肚, 比起單單吃肉飽肚健康多了! 我還喜歡將泡菜和生蒜頭加進內, 超級惹未㗎!


除咗燒烤肉類之外, 這裏也有很多韓式熟食 可供選擇, 當日我哋就嗌咗韓式豆腐湯, 韓式炒粉絲, 亦都唔少得有爐邊蛋啦! 百幾蚊就可以過了一個超級滿足及豐盛的晚上!
爽!

留言

熱門文章