停不了的海鮮驚喜 @ 醉翁亭

今晚是小女子和國王大人的兩週年結婚紀念日,雖然我們拍左十幾年拖,可以算是老夫老妻,所以也沒有鋪天蓋地的慶祝活動,就是吃一餐好一點的晚餐!


走進這彷如酒店內的大堂,每一張枱中間都很有距離感,舒服的二人卡座,不說無人估到我們原來去了吃半自助火鍋放題(>^ω^<)


醉翁亭的晚餐半自助火鍋放題,每人只需298元,已經包括一個海鮮拼盤,手切牛肩胛和日式刺身拼盤,還有每人一份花膠和一個巨型水餃王。

基本上食完以上份量都已經飽咗一大半,仲有無限refill麻辣雞,最正係放題食物可以無限時任飲任食,最啱gathering,一班朋友坐幾耐吹水傾計都得啦!

再嚟一塊好似棉胎咁厚嘅花膠, 說起來有點失禮 ,其實我咁大個女都好少食到塊咁厚嘅花膠, 切嘅時候仲有鋸扒嘅感覺添, 厚厚的花膠在嘴裡面那種結實的張力, 再配埋鮑汁嘅鮮甜, 簡直將奢華升級到極點!



食物上枱的速度也算很快, 不夠五分鐘, 熱騰騰的麻辣雞煲變端上來了,雞件嫩滑勁香荽茜味。 

不過麻辣雞煲辣度只有一種, 我老公就覺得啱啱好, 對我嚟講就有點辣過頭, 所以食咗一件就好快加湯轉打邊爐(≧∇≦)



海鮮盤仲有龍躉魚肉和我嘅最愛鱔片, 後來仲發現這個鱔片係可以無限任食㗎, 平時出去食鱔其實好貴, 而且仲要好少見到咁大條鱔, 以這種size的鱔嚟講, 六至八塊已經要賣88元, 在這裏竟然係任食, 簡直係天堂!


打邊爐當然唔少得海鮮和肥牛啦! 個海鮮拼盤係會令人心心那種, 比手掌還要長的蟶子皇, 肉質肥美夠曬厚身, 鮮甜度簡直滿分!





海蝦亦都夠曬大隻夠曬鮮甜, 食嗰陣時嗰個結實程度完全可以感覺到隻蝦喺海中係何等生猛(≧∇≦)





仲有個殼成隻手掌咁大嘅貴妃蚌, 輕輕灼咗一分鐘已經可以食得, 新鮮嘅海鮮完全唔使點任何醬汁都非常之咁好味!




打邊爐又點可以冇牛肉呢?! 呢度限定每人分量嘅牛肩胛就非常之正, 雖然是限量, 不過份量也不少, 二人分已經鋪滿了整整一碟, 可以算係非常豐盛! 而且肉質鮮嫩,無論灼到幾熟都唔怕韌, 油花分佈非常均勻細緻, 卻又不會遮蓋肉味, 滿口的牛油芳香令人忍不住合上眼自陶醉一番~~



啲朋友見到我喺fb post出嚟嘅相, 都紛紛詢問我去咗邊度食好嘢, 仲話啲食物同環境咁正以為我花咗好多錢, 然後佢哋個個一聽到只需要三百幾蚊, 都猛話超抵下次要一齊去食!






任食種類繁多, 例如有翠玉瓜 、青瓜條、竹笙、 箱根、 炸響鈴、 炸魚皮、 美國雪花肥牛、 大魚頭、 脆鯇片、 大青口、 白鱔片、 芝士腸、 珍寶腸、 豬腰豬肚豬潤豬腸粉、 魚蛋蝦滑墨魚滑魚骨牛丸貢丸四寶丸…… 款式多到不能盡錄(≧∇≦) 必定能盡興而歸!




留言

熱門文章