擊退敏感肌(。ì _ í。)Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜

以前冬天一到,塊臉仔立即又紅又乾😖勁容易敏感的我,在冬天塊面長期處於紅卜卜狀態,人哋以為塗胭脂幾靚,其實係敏感又缺水,有苦自己知😞
 
不過自從今年用咗Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜之後,情況已經得到大大的改善!好用梗係要介紹俾大家啦!

Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜

面膜採用天然保濕因子,深層滋潤滋養和平滑肌膚,有效即時修復乾燥肌,深層改善肌膚缺水症狀。當中蘊含採用蘆薈提取物,可以舒緩粗糙和緊繃的皮膚組織,令肌膚變得柔軟飽滿。

除了一般保養程序外,特別適合進行如矽針、Hifu或一般美容療程後的補濕護理。
產品成分 : 
水、水解珊瑚藻提取物、維他命B5、草本海藻精華、天然保濕因子、蘆薈提取物、尿囊素。

每片面膜足足30ml的精華,差不多一支保濕精華的份量🤩



所以一打開包裝之後會發現有勁外精華,而精華是透明的半啫喱狀,我會先將精華倒岀來塗抹在臉上和頸上 ,之後再敷上面膜,便可以將精華更吸收,一滴也不會浪費呢😎



面膜紙非常透薄和貼面,剪裁好,可以兼顧全面以至眼周肌膚❤️


由於超超超多精華,敷三十分鐘都可以喔!面膜還超濕潤!

敷完之後,肌膚變得超水嫩超有光澤😍而且立即鎮靜我泛紅的肌膚,效果好好喔!梗係啦,一片有齊b5同保濕因子、蘆薈提取物、尿囊素呢啲咁高效的保濕成分喎,皮膚即刻pump滿水💕效果棒棒的!推介給大家喔!



Dermaci Skin Care ig @dermaciskincarehk
Dermaci Facebook page: https://www.facebook.com/dermacihk/

#Dermaci 抗敏修護鎮靜面膜 #Dermaci #抗敏修護鎮靜面膜 #dermacimask #dermaci面膜 

※是次產品/treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
*****************************
●Follow me●
Email:shareshadow@yaahoo.com.hk


*****************************





留言

熱門文章