粉紅系的美甲店o(^▽^)oDustypink Studio

聖誕新年就快到啦,除了個人靚,指甲都要靚架😎

最近小影我就去了一間私人美甲工作室 @dustypink。studio,地點位處於銅鑼灣利園附近,環境舒服,位置方便~

美甲師Winnie 好細心,會根據我喜歡的顔色,配合我的需要,幫我設計適合我的氣質甲款👍

呢款係我好鍾部的粉紅色漸變效果,超靚超靚!頓時令到我啲指甲煥然一新,睇起嚟仲好似櫻花嘅花瓣🌸我超鍾意呀❤️而且漸變色平時好少見,身邊的同事都讚話勁靚呀😆



仲有好多其他甲款選擇,好多都好有聖誕氣氛~

店鋪採用美國/日本大品牌的美甲產品,不含有害物質,



💅🏻而美甲師Winnie 曾考取日本JNA國際美甲師3級證書,技術正規,用心幫客人設計甲款,講求細緻度!!



 不得不讚賞Winnie的細心和耐性,由去死皮到修型到抹油,每一個工序都一絲不苟!最後非常成功地將我啲手甲由野獸變成美女🥴
有好野當然要同大家分享啦!

🎀依家Dustypink Studio正推廣以下優惠:🎀
1. 優惠價HK$288 (原價$320) 光顧Soak Off Gel nails(可選多色)
2. 優惠價HK$338 (原價$360以上) 光顧 Nailart gel nails (複雜/手繪款除外)

🌟🌟shadow影子的朋友用專屬Code「#shadownail」 更可以贈送一支CND Solar oil 3.7ml 杏仁指緣油,滋潤指緣周邊皮膚和預防倒刺,在家中也可以保養指甲🌟🌟 記得預約啊~

📱Whatsapp預約 : 66322076
🏤地址 : 銅鑼灣希慎道8號裕景商業大廈Solo 15樓 1502室
IG/ FB: Dustypink Studio


#nail #nailpulish #soakoffgel #soakoffgelhk #hkig #美甲 #nails #nailsofinstagram #nailart #nailpaint #dustypinkstudio

※是次nail service由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
*****************************
●Follow me●
Email:shareshadow@yaahoo.com.hk

*****************************

留言

熱門文章