暖宮恩物之Ripple薑黃奶粉






 最近呢幾個月忽然有 M 痛的問題(哭!)
 痛到好似有幾個大漢不停一拳一拳打落我個肚度,誇張?不是誇張的! 我也從來沒有想過原來 M 痛會這麼痛,對不起那些我曾經抱着懷疑態度的女生們,我知錯了。 可能年紀去到某一個點(青春不再點),婦科問題就會愈來愈多!
試過用暖水袋和貼暖包舒緩,感覺好像只有身體發熱,並不能真正做到暖宮和緩減痛楚,後來聽講用黃薑粉可以 幫助改善,但凡長期經痛或者經常食生冷寒涼食物,喜愛喝冷飲,或者經常在冷氣地方的辦公室女士以至更年期 女性都適合飲用,
將黃薑粉加奶每日飲還可以達到養宮美容之效, 絕對是女士恩物!

  宮寒可引致以下問題 暖宮薑黃奶有助改善: •手腳冰冷
•經痛
•月經量少
•經期腹瀉
•白帶過多
•婦科病 •大肚腩(因宮寒,身體在腰部製造脂肪為子宮保暖) •疲倦腰痛
•延緩衰老&更年期 •面色暗啞有色斑

 想改善宮寒的我,每天早上好乖地飲一杯,我自己就覺得薑黃奶都好易入口,可能因為薑黃和生薑雖同屬薑科, 但其實是兩種不同植物,生薑辛辣,薑黃辛香清淡而沒有濃烈的薑味,所以味道同奶粉唔係差好遠。 大大話話都飲咗半個月,飲完之後今次經期係好咗,減低了痛到肚都攣,成個人痛到伸唔直的情況亦無再發生! 加上成份中蘊含骨膠原和鐵質等微量元素,可以話一杯已經有齊我所需要的!

 實在太好了! 這款專為照顧女性健康,舒緩及改善生理期而研發的薑黃奶真係幫到我!仲改善埋手腳冰冷同超怕凍的體質潻, 絕對要繼續飲繼續健康!
而且薑黃奶低脂低糖,不含反式脂肪及膽固醇,就算 keep fit 中都唔怕會打亂減肥大計! 絕對是現代女性不可或缺的溫和保養品!

Ripple 瑞一寶
https://www.facebook.com/ripplehongkong/
#Ripple #暖宮薑黃奶#女士恩物#黃金奶

※是次產品/treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
*****************************
●Follow me●
Email:shareshadow@yaahoo.com.hk

*****************************

留言

熱門文章