即時緊緻面上婆仔肉@Infinity Pro-v Lift Treatment 導入V面提拉無針埋線升級療程

最近煩惱多,感覺面容都憔悴了很多,仲發現面部輪廓有點鬆弛了,真係要處理下!找來一直用開的Infinity原來有推出了一款可以一次過提升面部輪廓達至V面效果之餘,仲蘊含抗衰老知鑽石級護膚精華六胜肽和保濕之王透明質酸,一次過全方位照顧我的肌膚!試完發覺效果真係好好啊,推介給大家!



Infinity Pro-v Lift Treatment 導入V面提拉無針埋線升級療程


瑞士製造 
一盒五支(每支2.5ml精華)

一支同時含有100%透明質酸原液,高濃度六胜肽複合物因子
注入肌底形成網狀體令皮膚提升緊緻!

成份:水,白茅提取物,六胜肽,角鯊烷,荷荷巴籽油,透明質酸,去離子水,彈性蛋白

功效:深層補水,能促進新陳代謝,透過透明質酸淡化臉部細紋,有效緊緻嫩膚,改善鬆弛下垂,提高彈性;提亮膚色,延緩肌膚衰老。

無傷口無痛楚無麻醉 無副作用


用法: 
潔淨後,取適量塗抹於面上,用導入機或超聲波機輕輕按摩至完全吸收
可配合導入及微針使用,一支可分2-3次


用後感
我超愛這種一支全效的精華配方,讓我可以一次過就得到保濕緊緻和拉提等效果。
而且精華是我大愛的水感質地,將精華塗抹在面上輕輕打圈便好快吸收,一年四季使用都可以呢!



每天早晚使用,三日已經見到效果了,皮膚明顯恢復彈性,顯老的法令紋也減淡了很多,之於已經鬆弛了的腮線,我就配合埋導入儀器一齊使用,效果好神奇呀,腮線立即提升了!開心死我了!望落去個人仲即刻後生咗好多!咁work梗係要keep住用啦!






Instagram : @infinityskincare


【產品 Infinity Pro-v Lift Treatment 導入V面提拉無針埋線升級療程 】

My Princess 為分銷商




#Infinity#ProvLiftTreatment#導入V面提拉無針埋線升級療程#InfinityProVliftp
#V面#隔空無針埋線#隔空無針埋線infinity#雙下巴#無針埋線#瘦面#尖面

留言

熱門文章