試俾你睇!👀有片!FAIRY DUST 2.0 瘦身gel效果🔥

夏天嚟啦!又係小背心同熱褲出場嘅時間🧚但係最近成日呢喺屋企食食食唔小心食到成個人脹晒點算😭好在入手了FAIRY DUST II 皇牌瘦身精華😎邊度肥就揸邊度!線條即刻返晒黎呀!

🧚 FAIRY DUST II 皇牌瘦身精華🧚

成分天然,溫和不刺激

納米技術,分子極小秒速吸收

無刺激、無痛感、無黏膩

燃脂、美白、保濕等多功效
內含維他命小分子顆粒
局部瘦身,想瘦哪裡就塗哪裡,雕塑打造完美曲線

增加皮膚緊致彈性
減少皮膚紋路橙皮組織
附送3D鑽石切面滾輪按摩器
洗澡後塗抹更為有效吸收

FAIRYDUST適用於腰部,臀部,手臂,大腿 以及對於自己感到擔心的任何身體部位都可以~
水凝質地的瘦身精華容易吸收,而且第二代減低了溫暖感用起嚟感覺更溫和,雙手輕輕按摩或者配合瘦身按摩輪使用也可以,會即時感覺到涼涼地好似薄荷feel,然後涼浸浸嘅感覺會慢慢傳遞到皮膚底層,會感覺到皮膚正逐漸吸收並且在發揮效用!

由於第二代加强了燃燒脂肪和去水腫的效果,所以大概使用了三天,效果已經好明顯!
我自己最想就係瘦面!所以用FAIRYDUST 來”look”面,貪佢成份天然唔怕敏感,配合3d鑽石滾輪按摩戲試咗真係即時有提升效果👍


FAIRY DUST 2.0 的使命是讓每一位體驗者享有魔法般的奇妙的瘦身旅程。

產品介紹
香氣瘦身精華液FAIRY DUST 2.0
產品售價: HKD$390 , $700@2
產地: 馬來西亞

#basiq #basiqhk #FairyDust #FairyDust網紅推薦

@basiq.global @moni.girlworld

※是次產品/treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
*****************************
●Follow me●
Email:shareshadow@yaahoo.com.hk



*****************************

留言

熱門文章