爆汁意式肉丸和小薄餅so yummy 🌟PizzaExpress

今日特登過嚟美麗華商場影聖誕裝飾,恐龍蛋的佈置10分過癮,仲有超正嘅聖誕氣氛!影完相就順便去咗PizzaExpress食埋晚飯!







作為雞翼控,每次見到雞翼都忍唔住嗌來食😂呢度個🍗chicken wings 烤焗雞翼真係正,大大隻雞翼,金黃色的雞皮,少少脆邊多多嫩肉,一啖咬落去還會爆出肉汁來😋點埋蜜糖芥茉醬仲惹味。





🧆Meatballs & Bolognese 意式焗肉丸都好岀色👍選用豬肉丸再配以香辣蕃茄牛肉醬,肉丸好juicy好多肉汁,肉質仲好彈牙,食嘅時候可以mix埋肉醬放上去烤餅上面,香辣肉醬酸酸辣辣好滋味!






🍝Spaghetti ai Frutti di Mare 蕃茄海鮮意粉 這款少少🤏辣,加入香辣蕃茄醬配上蝦肉、蜆肉、八爪魚🐙等海鮮製作而成,材料十足👍喜歡茄醬和意粉的組合,再配埋新鮮嘅海鮮,好食到停唔到口呀!


🥘Prawn in Brown Rice 蝦肉燴糙米飯

這個用料十足,除了有很健康的糙米燕麥飯之外,還加入了新鮮大蝦、八爪魚、蒜蓉洋蔥和車厘茄等等健康食材,飯粒食起嚟軟中帶韌,口感有層次👍而且吸收左醬汁之後好飽滿好好味😋海鮮新鮮爽甜,尤其大蝦超好味😋





我哋仲嘆左 Root Beer同甜品🍮,Root Beer甜甜地好飲,童年回憶返晒黎😂最鍾意飲頂層嗰啲泡泡😆甜品叫咗Dough balls with nutella 焗麵包球配朱古力榛子醬,冇諗過原來簡簡單單一個麵包球配榛子醬係咁好食😍這款麵包球空氣咁勁重,外層鬆脆,內層鬆軟,仲要係新鮮焗起,同榛子醬真係好夾,成杯榛子醬俾我哋清晒😂

📍PizzaExpress (美麗華廣場)

地址: 尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場一期2 樓 213 號舖







留言

熱門文章