補充每日益生菌所需@Jeunesse

#益生菌 好處多多👍除了能保護腸道✅提升營養吸收的效率,當有外來危害入侵🦠時,還能調節腸黏膜上的免疫細胞,有利於殺掉菌。近來更有研究指發現,益生菌對治療 #濕疹 #尿道炎 #鼻敏感  ,甚至 #提升免疫能力 ,均有正面影響💪🏼。



所以我已經養成左每日都會食益生菌呢個好習慣💨最近食嘅婕益菌,仲有齊益生菌益新元同埋蔬菜酵素,一次過補給好方便🤩



⭐️婕益菌 (M)mūn™️⭐️益生菌膳食補充劑

含有獨家益生菌及益生元成分,還添加七彩88種蔬果酵素,有助強化益生元的營養;全方位健康配方幫助促進新陳代謝、平衡腸道微生態、排毒、調整體質。每天1包婕益菌,守護我的健康。產品含有乳製品,奶素及奶蛋素的素食者可食用。 



🌟 每包添加1000億好菌

🌟獨家munbio™️益生菌株組成

🌟 三種益生元

🌟 源自88種蔬果酵素的植物營養素

🌟 植物營養素幫助調節生理機能



我習慣每日1包,直接倒入口中食用。方便又易食,味道好似乳酸味,容易入口,算幾好味。😊而且這款補充品除了有益生菌之外,還添加了益生元和生果酵素,真係好啱平時少菜多肉嘅我😻食完之後,仲有坐維持腸道健康添!



依家每日都有靚便便😁食咗一星期已經覺得改善咗口氣同埋膚質,最開心係條腰瘦咗3cm囉💓效果好好啊!

FB: @hongkongjeunesse

IG: @gcjeunessebeauty

#Jeunesse #JeunesseHK #JeunesseMO #RedefiningYouth #GenerationYoung #婕斯 #婕斯香港 #婕斯澳門 #婕益菌 #益生菌 #益生元 #植化素 #88種蔬果酵素 #不只好菌這麽簡單 #HELLOIMMUNITY

產品由品牌提供


shadow 影子  

歡迎邀請試用💄邀稿✍🏻試食🍱 

media:

media:

📍ublog:shadowc影子

📍sheblog:shadowc影子

📍beautyexchange:shadowc

📍blogspot:shadowc影子

📍Google 在地響導:影子shadowc lv7

📍Openrice:shadowcblog lv4

ig✡️shadowccheung   

http://instagram.com/shadowccheung/ 

fb page✡️shadowc影子    

https://www.facebook.com/Shadowcblog 

合作/邀稿📮shareshadow@yahoo.com.hk 


留言

熱門文章