肌膚的閨蜜 #BLOOMBLOOM亮肌系列by Young living

#肌膚的閨蜜 #BLOOMBLOOM亮肌

#1+1方案打做BLOOM BLOOM亮肌

我最鍾意同我嘅閏蜜打牙鉸,時常打打鬧鬧好有趣!不過如果講到 #肌膚 嘅閨蜜,我就需要可以同我並肩作戰一齊 #抗衰老 嘅好拍檔。




最近發現一款由美國精油品牌 ❤️Young Living❤️推出的 #BLOOM膠原亮膚飲 ,主打1️⃣0️⃣0️⃣0️⃣0️⃣mg Peptan #海洋膠原蛋白成分 ,膠原蛋白分子體積極細,令身體更容易吸收。加上有天然美顏功效的 #枸杞 及 #茉莉綠茶精華,將美肌功能🆙🆙🆙🤩




獨立瓶裝飲用方便,每日一支搞掂。 BLOOM膠原亮膚飲的獨特配方注入純正Young Living西柚、檸檬和青檸Vitality™精油調味料,充滿與Young Living BLOOM植萃亮白護膚系列相輔相成的天然成分。這款膠原飲品是我很喜歡的橘子味,少少酸甜味道容易入口,讓我每日也樂於飲用。



而且飲用左一星期之後,會發現肌膚明顯嘅改變!不單止摸起嚟質感水嫩了,有種充滿彈性嘅感覺,連毛孔睇落都細緻咗好多🥰!最鍾意而家啲皮膚睇落有種剔透嘅感覺,呢個肌膚閨蜜真係幫到手!



除咗內在補給,再用埋 💛BLOOM植萃亮白護膚系列💛,令我的肌膚由內至外散發動人光澤!同樣由美國精油品牌Young Living推出的BLOOM植萃亮白護膚系列中包含 #乳液 、#潔面乳 及 #精華 。當中獨有的Sheerlumé™ 亮白複合物由天然植物成分製成,有助提亮肌膚和增添自然光澤。




☘️Young Living BLOOM植萃亮白潔面乳 ☘️

BLOOM植萃亮白潔面乳是一款由天然成分製成的潔面產品,能在增加肌膚光澤同時讓肌膚感覺清新柔滑。




用後感:很喜歡這款潔面乳散發着陣陣草本清香,使用時倍感舒爽。而且少少嘅份量已經可以搓出軟綿綿嘅泡沫,泡沫豐盈質地輕柔,能夠滲透至毛孔,在無需拉扯皮膚的情況下將污垢和油脂溫柔帶走。使用後,肌膚感覺柔滑,零繃緊,就算冬天用都唔會覺得皮膚乾,真係令我一試愛上啦!




🌱Young Living BLOOM植萃亮白精華 🌱    售價: HKD 632 (140 ml)

BLOOM植萃亮白精華的配方不會使肌膚緊繃,具pH值平衡自動調整功能,使肌膚清爽亮澤。 並為肌膚注入滋潤元素,有助改善肌膚外表和觸感。合道德生產的雲母(Mica)瞬間提亮肌膚,並添上自然光采。

用後感:喜歡這種如水又啫喱的亮白精華,清爽質地一年四季都可以用。使用後輕拍兩下便可以感覺到肌膚已經全面吸收,親膚力非常之好啊!持續使用中會發覺到肌膚變得剔透亮白,有種從內在散發出來的光芒,效果好鍾意呀!❤️





🌿Young Living BLOOM植萃亮白乳液 🌿

蘊含Sheerlumé ™亮白複合物,注入最優質的天然成分,提亮肌膚光澤並散發自然光采。這款乳液以輕薄不油膩的質感滋潤肌膚,蘊含有助減少肌膚老化跡象的抗氧化物。

用後感:這款亮白乳液質地自然透薄,泵兩下已經可以夠搽全臉。在打圈塗抹之間,已經能夠發現乳液能夠即時滋潤乾涸的肌膚表面,幫助肌膚鎖緊水份之餘,還能夠即時鎮靜和撫平了額頭上的皺紋,想不到質地這麼透薄抗皺效果卻超好呢!

而家我每日飲用 🌟BLOOM膠原亮膚飲🌟, 同時仲會配合每天使用🌸BLOOM植萃亮白護膚產品🌸,1️⃣➕1️⃣方案輕鬆打造完美「BLOOM BLOOM亮肌」!

你都想要「BLOOM BLOOM亮肌」?仲等?立即學我一齊搵返個肌膚嘅閨蜜啦! 

 🌸BLOOM淨白亮肌系列🌸by #youngliving

 全線於Young Living 網站, 門市及各分銷商有售 ,1+1方案打造「BLOOM BLOOM亮肌」

如欲了解更多Young Living的產品,請瀏覽www.youngliving.com/zh_HK

或關注Facebook專頁Young Living Hong Kong。

#BloomBloom亮肌1#BeMyBLOOMate @YoungLivingHongKong 產品由品牌提供

shadow 影子 歡迎❤️邀稿🌟試用💄邀稿✍🏻試食🍱 ublog/sheblog/beautyexchange/blogspot/babykingdom/ 電郵📧 shareshadow@yahoo.com.hk ig✡️shadowccheung http://instagram.com/shadowccheung/ fb page✡️shadowc影子 https://www.facebook.com/Shadowcblog  


留言

熱門文章