補鐵之選!ByHealth紅潤補鐵粉

女性每月經期都會流失大量鐵質!成年女性每日需要吸收20毫克鐵,就算是男性都要有12毫克。如果身體缺乏鐵質,好容易就會導致貧血,頭暈,臉色蒼白。

我最近都發現我成日頭暈暈,所以我最近都有開始食補鐵supplements👉🏻👉🏻 ByHealth紅潤補鐵粉





ByHealth紅潤補鐵粉

原價$ 279

💢萬寧出位價‼️只限 5 月 23 日一天

單件$ 145🔆3件$ 387(出位價🈹平均一件$ 129)

容量:1.1g x 20包

🔹🔹🔹🔹🔹🔹

ByHealth紅潤補鐵粉

不離不棄,鐵粉撐你鐵質是男女身體必須的。每日排汗會流失鐵質!30 歲開始就會流失鐵質,人體不能自己製造鐵質,只能靠飲食吸收,就算食足100克牛肉只得提供3毫克鐵質。所以補充鐵質就要靠ByHealth紅潤補鐵粉!



每日一包補充鐵質:

🌸養出蜜桃肌

🌸令頭腦亦會清醒及精靈

🌸告別手腳冰冷

🌸緩解因血氣不足而引起的女性週期不適

🌸防脫髮

產品已經有美國FDA認證,三高人士亦可以放心食用。每包含鐵17.6毫克,滿足一日所需!科研技術使微細鐵粉更易被人體所吸收。仲加入膳食纖維,有效預防便秘。



食後感:

之前做完手術都有食過醫生開嘅鐵丸,當時都有輕微便秘,但係食呢一隻我發現完全冇呢個問題!而且佢細細包,方便隨身攜帶之餘,仲無需沖水,可直接入口食用,食起來無鐵銹味,味道酸酸甜甜咁,好ok ar!

食咗一排之後發現改善咗手腳冰冷情況,而且嚟M嘅時候都唔會頭暈暈啦!真正有效舒緩經期不適症狀,會keep住食!

@jengmart_com

 @byhealth_aus

銷售點: 萬寧獨家發售、JengMart

產品資料: https://www.jengmart.com/products/byhealth-iron

#jengmart_com #byhealth_aus #補鐵 #hkbeauty #hkgirl #美顏 #蜜桃肌 #skin #抗氧化 #脫髮 #手腳冰冷 #經期不適


  ※是次產品/treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。 

 ************** 

 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 

 追蹤我的腳印👣 fb🔗https://www.facebook.com/Shadowcblog ig🔗http://instagram.com/shadowccheung/ blog🔗https://blog.ulifestyle.com.hk/shareshadow 

 job💌shareshadow@yahoo.com.hk 

 #hkfoodie #hkinfluencer #hkbeautyblogger 

 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 

 ******** 

留言

熱門文章