呵護自己。關注私密護理。💟女性護理品牌 MDEION

炎熱嘅天氣就算匿喺屋企都成身汗!唔講唔知🤔️汗水好容易引發私密部位細菌滋生或者產生異味,有時淨係沖涼都未必解決到,嚴重仲可能會引致炎症。




所以我基本上屋企一定要預備定一啲呵護私密部位嘅產品,見到初發跡象嘅時候即刻用,免受炎症之苦,年中真係睇少好多醫生🧑‍⚕️!

我信賴添加獨特技術的自我女性護理品牌 MDEION❤️ MEDION以韓國爲起點,在香港、美國、日本、新加坡上市,成爲了國際品牌。



🌿當中女性陰道炎產品"女性私密護理凝膠2.0",特點係含有MEDION益生菌專利成分的四重呵護👉🏻

✅抗菌效果✅pH平衡呵護✅保濕效果&✅強韌屏障效果

🌿值得信賴的安心設計 EWGAllGreen,弱酸性pH,

不含9種有害成分,巳通過皮膚低刺激測試

🌿 獨立包裝讓使用更衛生,使用便捷衛生,符合人體工學的容器設計提升使用感




都簡單講吓點解益生菌咁重要!因為健康的私密處會因為益生菌分泌乳酸而使陰道保持在弱酸性pH4~5的環境中,咁樣細菌就冇咁容易生存,自然可以更加有效維護私密處嘅健康啦!



另外還有私密護理泡沫清潔液和清潔濕紙巾可以配合使用,大家一齊增強私密處免疫力,呢款凝膠是可事前預防及事後缓解的雙重功能性日常護理產品喔!姊妹們存起來就對了!


@medion_hk 

@medion_sg 

@medion_jp

#medion #medion女性私密護理凝膠 #女性私密護理凝膠 #女性護理 #解決陰道炎 #2週解決 #念珠菌 #專利乳酸菌

[MEDION官方網站]

* MEDION 韓國官方網站: https://themedion.com/ 

* MEDION 香港官方網站: https://www.themedion.hk/

留言

熱門文章